چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

گوگولی پگولیهای من

نمیدونم دقت کردین یا نه ولی زیاد پیش اومده واسم یا دیدم یا خواهم دید که
با طرفتون تو رابطه هستین،برنامه میریزن واسه اینده که اره فلان موقع تعطیلی پاشیم بریم سفر یا اره درسمون که تموم شد ال میکنیم با هم،بل میکنیم.بعد از اونور یه دفعه یه چیزی پیش میاد که کلا همه چی میره رو هوا،که کل اون اینده نگریا چقدر مسخره به نظر میاد،که چقدر به خودت میگی  که چقدر تو دلت خوش بودهااا
واسه همینه که یه مدته اگه بحث اینده شه،که اره ال میکنیم با هم،بل میکنیم با هم...همون لحظه میشنوم و میگم و فراموش میکنم که بعدش به خودم نگم،تو هم دلت خوش بوداااا
بعد اونجاست که فکر میکنی که اگه از این برنامه ها با مامان بابات داشته باشی،دیگه نگران این نیستی که یه روز باهاشون کات میکنی و نیستن و دیگه تو دلت به خودت نمیگی تو هم دلت خوش بودااا
که بعد اونجاست که میفهمی مامان و بابات با همه اون اختلاف تو طرز فکرتون،ته ته ته تکیه گاهن
که خعلی بعدش تو دلت میگی،قربون اون همه صفا و سادگیتون :*
۹
خانم نارنج
۱۱ بهمن ۲۲:۲۵
بدیش اینکه بعدبفهمی وسط اینکه داشته رویامیبافتین یک جادیگه هم داشته که چیزای دیگه ای ببافه...

پاسخ :

اوه اون که اصن خعلی بده :/
امیرحسین تنها
۰۵ دی ۰۸:۳۳
فایل تو وبم گذاشتم حتما بیا دانلود کن گوش بده

پاسخ :

حتما :)
امیرحسین تنها
۰۳ دی ۰۹:۳۶
اگه میدونستی یه روز اینطورزی میشه چرا شروعش کردی؟

پاسخ :

روزهای خیلی خوبی داشتیم که نمیشه منکرشون شد :)
امیرحسین تنها
۰۳ دی ۰۹:۲۷
جزو کدوما نیستید ؟
من دسته بندی ای نکردم که میگید جزوشون نیستید

پاسخ :

گفتید دخترا فکر میکنن دوس پسراشون تکیه گاهشون هستن و قراره تا اخر بمونن باهاشون
من اینطوری هیچوقت فکر نکردم و همیشه از اول تا اخر میدونستم که این خودمم که باید مراقب خودم باشم.

امیرحسین تنها
۰۳ دی ۰۹:۱۶
اشتباهت اینه که فکر می کنی دوست پسر تکیه گایه

همه شکستای عشقی از اونجایی شروع شد که دخترا فک کردن دوست پسراشون قراره باهاشون بمونن تا آخر
اگه میخواستن بمونن که می اومدن باهاتون ازدواج می کردن
اصلا دوست پسر و دوست دختر برای همینه که هروقت دل همو زدن عوض بشن

چقد شما دخترا ساده اید 

پاسخ :

متاسفانه من شامل حال اون دخترایی که گفتید نمیشم.
من ادم ازدواج نبوده و نیستم و این فقط سوگواری برای دوستی خوبی بوده که داشتیم.
قضاوت کردن نا به جا بدون اینکه کاملا در جریان جزییات باشید کار درستی نیست :)
April September
۳۰ آذر ۲۲:۵۰
دقیقا در کسری از ثانیه همه چی میترکه انگار هیچی نبوده اصن:/

پاسخ :

اره خیلی عجیبه کلا
نباید اینجوری باشه:/
پرتقالِ دیوانه
۲۹ آذر ۱۸:۵۹
من که مامانم عشقه
بابامم با ارفاق عشقه 
:))))
نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ آذر ۱۷:۱۲
دقیقا...پدرومادر رفیقای فاب اصلین

پاسخ :

واقعا،واقعا
همیشه همیشه :)
pary darya
۲۹ آذر ۱۵:۱۵
((-: بهتره ال بل نکنیم نکته اخلاقی

پاسخ :

نفهمیدم چی شد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان