چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

بسیار راضیم.

از بزرگترین اقدامات اینجانب در سال جدید،تبدیل کردن گوشی از همیشه سایلنت به همیشه غیر سایلنت میباشد.

۷
خانم نارنج
۱۴ فروردين ۲۲:۳۳
ولی من بعدازدوسال ترک تلفن همراه امسال هم همین تصمیمودارم.

پاسخ :

چه خوب ^_^
خیلی تصمیم خوبیست.
انگور ...
۰۷ فروردين ۲۲:۴۰
اگه گزینه ی همیشه سایلنت تر داشتیم حتما امتحانش میکردم :))

پاسخ :

باور بفرمایید فواید همیشه غیر سایلنت رو هر روز دارم میبینم.
פـریـر ...
۰۲ فروردين ۲۱:۱۴
آره منم خیلی فحش میخورم بابتش :| مخصوصا از رفقا -__-

:: عزیزم! خودتو تو خرج ننداز! همین که همچین پیشنهادی دادی خودش برام کلی ارزش داره... به جاش یه یادگاری کوچولو از همین نت بهم بده من کلی ذوق مرگ میشم ^_^ :))

پاسخ :

پس بیا دیگه فحش نخوریم:))
+ بلد نیستم اینجوری ولی خوب بهش فکر میکنم 
פـریـر ...
۰۲ فروردين ۱۳:۲۰
میدونی چیه؟ من همیشه بعد یه مدت به آهنگ زنگ گوشیم آلرژی پیدا می کنم یعنی به شدت میره رو مخم :| هرچی هم عوض کنم فرقی نداره...چون به آهنگ جدید هم همین حسو یپدا می کنم و الی آخر! برا همین ترجیح میدم سایلنت باشه :| البته وقت بیرون رفتن و یا مثلا همین الان سایلنت نیست :))

:: قربووونت :* :* الهی که امسال بهترین سال باشه برات ^_^

پاسخ :

من اینقدر فحش خوردم سر سایلنت بودن چه از بقیه چه از خودم که دیگه توبه کردم.
+ به همچنین برای شما،اون حرفمم واقعا بدون تعارف بود،دیگه خود دانی:))
פـریـر ...
۰۲ فروردين ۱۲:۴۷
خوبه! گوشی من که نصف عمرشو تو سایلنته :| 

:: عیدت مبارک عزیزدلم...ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی :***

پاسخ :

بیا و امتحان کن سایلنت نباشه
سال نو بسیار بسیار مبارک،در شادی و در کنار خانواده عزیز ^_^

آقای دال
۰۲ فروردين ۱۱:۴۹
گوشی منم همیشه سایلنت هست با این تفاوت که اقدامی واسه غیر سایلنت بودنش نمیکنم :)

پاسخ :

مال منم همیشه سایلنت بود و بسیار اتفاقات ناگواری سر همین برام افتاد.
الان که چند روزه سایلنت نیست،بسیار هپی تر شدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان