چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Dona Nobis Pacem 1

اسپاتیفای رو پیچوندم و خوب،اسپاتیفای بچه باهوشیه.
اهنگا رو دیگه فقط میتونستم یه بار گوش کنم باهاش.اونجاست که اگه بدونی داری یه چیزی رو از دست میدی چه اهنگ،چه یه کلاس و چه یه ادم
اونجاست که تازه ۱۰۰۰ برابر بیشتر با جون و دل قدرش رو میدونی..دلت میخواد حل شی تو اون لحظه،اون ادم حل شه توی تو،بشه کبدت..بدونی همیشه داریش حتی اگه دیگه باهات حرف نمیزنه،که دیگه دوست نداره،که بلاکت کرده که دیگه از ریخت دروغگویی مثل تو حالش بد میشه.. ولی اخر به خودت میگی اره پیش منه پس من دارمش.
اهنگای Leftovers دارن پشت سر هم پخش میشن و من خیال میکنم اخرین باره که گوششون میدم تو عمرم
اخرین روز دنیا هم باید خیلی حس عجیبی باشه.

۶
. یاسون .
۲۰ مرداد ۲۳:۱۱
فکر می کردم فقط خودم ساوندترکِ لفت اُورز رو گوش میدم هر هفته :))
.
یه بار یه اکانت داشتم توی مایکروسافت. نمی دونم چی شد که اپلیکیشنش آپدیت شد و آهنگام رفتن به فنا ... یه بخشی از روحم کَنده شد رفت ... 

پاسخ :

منم فکر نیکردم فقط خودم اهنگای لفت اورز رو گوش میدم مرتبا :))
اقا اصلا اینجوری نمیشه.
این اسپاتیفای خیلی مهمه تو زندگی
خانم نارنج
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۳
چه قالبت خوشگل شده امشب,باخودم اون جای پستت وتکرارکردم که نوشتی بشه کبدت ...

پاسخ :

مرسی :)
+ حیف که ادما میان و میرن از زندگی
علیـــــ ـــرضا
۱۷ ارديبهشت ۱۵:۳۶
عه قالبت مثل قالب من شد :)))

پاسخ :

اره
بعدش متوجه شدم :))
ــ یاس ــ
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۰۵
وای از آخرینها، مثه پروازبا  هواپیمایی میمونه از خاکی که دیگه بهش برنمیگردی


پ ن: چه قالب قشنگی 

پاسخ :

خیلی حس ترسناکیه
+مرسی :)
AmiN ☯
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۱۴
لفت آورز، فوق‌العادست. و از آلبوم‌ش، قطعه‌ی She Remembers ...

پاسخ :

وای من هم She remmebers رو خیلی دوست دارم.
Leftovers هم که جای خود دارد -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان