چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

میم همیشه ببخشید گو

باید یاد بگیریم انجا که لازم نیست عذر خواهی کنیم،عذرخواهی نکنیم.

۴
انگور ...
۳۱ ارديبهشت ۰۹:۳۳
واااای دقیقا من مدتیه توجهم رو نسبت بهش زیاد کردم که نگم مثلا ببخشید ... . 
واقعا خیلی چیزا نه دست من بوده نه قصد و غرضی توش بوده یا اصلا حتی منظورم همون بوده واقعا ... اینا ببخشید نداره ...
دوست ندارم همیشه مردم فک کنن من وظیفمه یه کارایی رو انجام دادن

پاسخ :

من هم یه مدتی هست رفتم توی فکر که چرا دارم این ظلم رو در حق خودم میکنم و تصمیم دارم روش کار کنم که اینطوری نباشه
همه باید به خودشون احترام بگذارن ^_^
ــ یاس ــ
۳۱ ارديبهشت ۰۰:۲۹
یادمون باشه همه آدما قرار نیست ما رو دوست داشته باشن.گاهی واسه همین میل به راضی کردن دیگرانه که مدام از خودمون میگذریم و مایه میذاریم

پاسخ :

کاملا موافقم.
ان چیزی که پشت سر ببخشید گفتنهای مداوم میاد،همیشه و همیشه مقصر بودنت در هر حالتی هست.
פـریـر ...
۳۰ ارديبهشت ۰۱:۰۹
آره درسته...
من یه وقتایی یادم میره ولی همش سعی می کنم اینو به خودم یادآوری کنم...
باید یه جو غرور برا خودمون کنار بذاریم جلو آدمای اطرافمون :|

پاسخ :

از ادمایی که ما رو وادار میکنن،حس گناهکارانه داشته باشیم باید دور بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان