چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دا دااااا

امروز تولدمه،بهم تبریک بگین.

۱۴
. یاسون .
۰۵ شهریور ۲۲:۵۴
حالا کادو چی بفرستیم شیراز؟! :))
.
شاد باشید... 

پاسخ :

مرسی مرسی  *_*  ^_^
بسیار سپاسگزار
פـریـر بانو
۰۵ شهریور ۱۶:۱۸
فدامداتم که :*****
^_^

پاسخ :

چاکرم *_*
ــ یاس ــ
۰۵ شهریور ۱۰:۱۶
من با دو روز تاخیر رسیدم! 
مبارک باشه تولدت، پر از اتفاقا و تجربه های دوست داشتنی باشه برات^ـ^

پاسخ :

مرسی ^_^ *_*
خیلی ارزوی خوبی بود :)
פـریـر بانو
۰۴ شهریور ۱۹:۰۸
عه چرا من ندیدم پستتو؟ :((

با یک روز تاخیر

تولددددت مبارکـــــــــــــــــــــــــ خانوم دکتر قشنگم :****
امیدوارم در ادامۀ مسیر زندگیت بهترین ها برات اتفاق بیفته ^_^

یک ماچ رو این گونه :*
یک ماچ رو اون یکی گونه :*

پاسخ :

وای مرسی حریییییییر
وای اخ جون بوس،من بوس دوس دارم ^_^ *_*
خیلی مچکر و ممنون شدم خانوم نویسنده اینده :***
فائزه
۰۴ شهریور ۱۶:۵۰
با یک روز تاخیر مبارک :)

پاسخ :

مرسی مرسی *_*
دُچــــ ــــار
۰۴ شهریور ۱۲:۴۶
دادا :)

پاسخ :

در اصل تا داااااا :)
خانم نارنج
۰۳ شهریور ۲۲:۳۹
بهت میگن خانم دکتر؟کی دکترشدی؟:)) شیرینیش کوپس؟روزت مبارک هرروزت مبارک دکترجانم.

پاسخ :

امسال دیگه فارغ شدم به حق ۵ تن.
وای مرسی مرسی مرسی *_* *_*
سرهنگ
۰۳ شهریور ۲۲:۲۶
تولدتم خیلی خیلی مبارک :)

پاسخ :

خیلی مرسی و ممنون هستم ^_^
را مگا
۰۳ شهریور ۱۷:۵۳
مبارک مبارک:-* <3 :-* <3 

پاسخ :

مرسی مرسی ^_^ *_* ^_^ *_*
Pary darya
۰۳ شهریور ۱۷:۲۸
تولدا مبارک قشنگم(('':

پاسخ :

مرسی مرسی و سپاسگزار و از این صوبتا *_*
tahi :D
۰۳ شهریور ۱۶:۲۱
عه!!!!!!
تولدت مبارررررررک خب!!!!!!
Wow
خیلی یهویی گفتی تولدمه شوک شدم!!!
^^

پاسخ :

مرسی و ممنون و سپاسگزار *_*
+ با ما شوک شدن را تجربه کنید.
Je sus
۰۳ شهریور ۱۶:۱۵
تبریک !🎊🎂🎉

پاسخ :

وای از این اموجی گوگولیا *_*
مرسی *_*
پیمان محسنی کیاسری
۰۳ شهریور ۱۶:۰۶
سلام
مبارک باشه.

پاسخ :

خیلی ممنون و مرسی *_ *
Khormaloo 🍬
۰۳ شهریور ۱۶:۰۳
تولدت مبارک خانوم دکتر:)❤❤

پاسخ :

وای مرسی ^_^
*_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان