چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

گل گلاب خاتون

‏با تمام اطوارای فمینیستیم،گاهی دوس دارم بسط بشینم تو خونه
شوهرم خرجیمو بده و دغده ام این باشه چرا جاریم منو ختنه سورون پسرش نگفته خاک بر سر!
۱۳
ــ یاس ــ
۲۸ مهر ۱۰:۰۳
هممون بضی وقتا بهش فکر میکنیم
ولی اول و اخرش میدونیم نمیشه، ژنشو نداریم ،ولی خب خوش به حالشون! 

پاسخ :

اصلا هم نه خوش به حالشون.خوش به حال ما اونم خیلی خیلی زیاد
جواب من به انگور رو دوس داشتی بخون،نظر من در این مورده
انگور ...
۲۷ مهر ۱۰:۴۰
منم خیلی یواشکی اینا میاد تو ذهنم :)) یا مثلا فک میکنم اللن چرا اون مدلی نیستم؟؟؟ یا مثلا حسادت میکنم که بقیه چطور انقد بی فکر و بی دغدغه ان
انگار بعضی وقتا هر چی کمتر فک کنی بهتره

پاسخ :

اتفاقا به نظر من کسی که این سبک زندگی رو داره،کاملا دغدغه و استرس این رو داره که هر طور هست شوهرش رو نگه داره و خودم بارها دیدم از این سبک خانمها که تقریبا به هر ساز شوهرشون میرقصن تا از دستشون ندن و از طرفی از درون احساس نا امنی میکنن.
بسیار خوشحالم که خودم و خودت شامل این دسته نیستیم.
پسر مشرقی
۲۶ مهر ۱۹:۳۷
خب این جور خانوما بیشتر اهل خاله زنک بازی هستند همون طور که توی متن ات گفتی. منم موافق استقلال مالی خانوم ها هستم هرچند به نظرم کارشون باید سبک باشه تا کنترل خونه رو که باید حاکم بلامنازعش باشن از دست ندن. 

پاسخ :

در تعریف جدید،هم مرد و هم زن به یک اندازه در کار خونه مشارکت دارن.
بی خیال،هر کی یه مدل زندگی میکنه :))
دُچـــ ــــار
۲۶ مهر ۱۸:۲۶
پروفایلت آشنا بود ولی برا محکم کاری گفتم :)
+ آخه هر کس ندونه از روی کفشدوزک تشخیص نمیده پسره :))

پاسخ :

میخونم نوشته هاتو،متوجه شده بودم
+ :)))
دُچـــ ــــار
۲۶ مهر ۱۸:۲۳
من پسرما :)

پاسخ :

اره میدونم خوب :))
الی .
۲۶ مهر ۱۶:۵۹
یا مثلا تا ظهر بخوابم بعدش بیدار شم زنگ بزنم غذا بیارن، غذام رو بخورم و تو اینستاگرام بچرخم، بعد با دوستام قرار بذاریم بریم فلان آرایشگاه و کافه و مجتمع خرید. برم و پولای شوهرمو اونجاها حروم کنم! شونصدمین مانتوم رو بگیرم و برگردم و نزدیک شام شوهرم بیاد بریم بیرون! :دی
ببین همونیه که تو گفتی فقط شوهر من پولدارتره! :|

پاسخ :

وای وای نگو،یه جوریم شد :/
Pary darya
۲۶ مهر ۱۶:۴۶
((: دقیقا!

پاسخ :

:)) 
البته گاهیاا
صخره .
۲۶ مهر ۱۶:۰۹
:)))))))

پاسخ :

:)))
دُچـــ ــــار
۲۶ مهر ۱۴:۵۴
من از همه نظر بهتون حق میدم .

پاسخ :

چاکرم :))
tahi :D
۲۶ مهر ۱۴:۴۰
بعضی وقتا سر همین چیزا ب فکر فرو میرم 
چ راحتن با افکارشون

پاسخ :

شاید در ظاهر راحت باشه ولی به نظر من این خانومها در درون حس نا امنی دارن چون چیزی از خودشون ندارن و کاملا متکی به شوهرشون هستن.در هر حالتی شوهر رو میخوان نگه دارن.
در کل به نظر من نداشتن استقلال چه برای زن و چه مرد،عزت نفس رو ازشون میگیره
پسر مشرقی
۲۶ مهر ۱۴:۳۵
علاقه به خاله زنک بازی توی وجود همه هست, حتی پسرا. پس غصه ش رو نخور 😊

پاسخ :

البته من منظورم به خاله زنکی نبود،بیشتر به اون داستان کار نکردن خانمها و وابستگی به کسی غیر از خودشون بود :))
خاله زنکی که گاهی پیش میاد به هر حال :))
🌹گل خاتون🌹
۲۶ مهر ۱۰:۰۶
:))))
من چقدر عنوانُ دوس دارم:)😍😍

پاسخ :

اخه اسمم اونجوری میشد گل گلاب خاتون :))
Toktam Rashidi
۲۶ مهر ۰۹:۵۵
آره منم!  :)) 

پاسخ :

به به..بیا بغلوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان