چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

الانم استاد راهنمامه :))

‏"به تخمم ترین" کاری که تو زندگیم کردم این بود که تو برگه نظرخواهی استادم نوشتم شما از بیماری دو قطبی رنج میبرید و دو دستی برگه رو دادم بهش.

۱۵
harley ..
۱۱ بهمن ۱۰:۴۴
خخخخخخخخخخخ
اون ترم افتادی؟
آسـوکـآ آآ
۱۵ آذر ۱۸:۴۴
خدایااااااااااا :D

پاسخ :

چاکرم:)))
Miss Author
۰۷ آذر ۱۷:۵۹
واکنشش چی بود؟

پاسخ :

من بهش برگه رو دادم و رفتم:))
ولی بعدها تا مدتی با همه خوب شده بود
آرام ..
۰۴ آذر ۲۲:۲۷
اجازس منم عاشقت شم؟؟؟😂😂
خیلی خوبی😂

پاسخ :

اختیار دارین اقاااا، چاکرمممممم *_*

خانم نارنج
۰۳ آذر ۲۳:۵۷
توعالی دختردوست دارم.

پاسخ :

چاکرم :))))
پسر مشرقی
۳۰ آبان ۲۲:۳۲
بیماری دوقطبی مگه چشه 😔

پاسخ :

دوقطبی هستی مگه؟ قصد توهین نداشتم
این استاد ما یه روز با همه خوش برخورد و زیادی تحویل بگیره،یه روز سلام عادی که بهش کنی،سر تا پاتو میشوره
واقعا ما دانشجوها خیلی زجر میکشیدیم وقتی استادمون بود ولی خوب کسی جرات نداشت این اخلاقش رو متذکر بشه
ــ یاس ــ
۳۰ آبان ۲۰:۱۸
=))))) خیلی دوستت دارم ...
من تو یکی از این نظرسنجیا واسه استاده نوشتم لطفا موهاتونم کوتا کنین=)) الان فکر میکنم میگم اخه به تو چه، ولی اون موقع ترم اولی پر مدعا و سرخوش بودم:))
واسه امتحان که دیدمش موهاش کوتاه بود ولی:))

پاسخ :

چاکرم :))))
ببین،مثل اینکه واقعا نتیجه میده اگه بهشون بگی،البته احتمال اینکه بندازننمونم هست 🤔
من اول خیلی بچه مظلومی بودم بعدا دیدم نه بابا،خبری نیست دیگه پر رو شدم *_*
پرهـ امـ
۳۰ آبان ۲۰:۱۴
بله :|

پاسخ :

چاکرم:))
tahi :D
۳۰ آبان ۱۸:۵۵
^^
یعنی واسه همیناس که عاشقتم!

پاسخ :

وای وای،چاکرم چاکرم 
مردم که *_*
الی .
۳۰ آبان ۱۷:۴۴
تو یکی از باحال ترین بلاگرایی هستی که میشناسم! :)

پاسخ :

اوع:)))))
چاکرم،بسیار خوشحالم کردی با حرفت *_*
پسر مشرقی
۳۰ آبان ۱۷:۱۹
الان منظورت دوقطبی (بای پولار) بود یا دو شخصیتی. چون خیلی فرقه بینشون و ...

پاسخ :

دوقطبی یا همون بای پولار بود منظورم
Pary darya
۳۰ آبان ۱۶:۵۴
((:توعالی

پاسخ :

چاکرم فدا مدا *_*
🌹گل خاتون🌹
۳۰ آبان ۱۶:۲۹
وای خدا😂😂توخیلی خوبی:))بیا از نزدیک ببینمت 
میخام ببینم از نزدیکم همین قد خوبی😂😂

پاسخ :

مرسی *_*
شیراز بودی،میرفتیم بیرون با هم ^_^
را مگا
۳۰ آبان ۱۵:۰۲
دعا کن روز دفاع قطب خویشو رو کنه🤣🤣

پاسخ :

رسما اینجوریه که هر دفعه میرم پیشش،بعد از سلام و احوالپرسی تازه دستم میاد امروز تو چه موودیه :))
جـاودان ـم
۳۰ آبان ۱۴:۵۶
والپشمز. :)))))) ری‌اکشنِ نامناسبی؟ چیزی؟

پاسخ :

نه دیگه فقط دادم و رفتم:)))
نگاه نکردم ببینم چیکار میکنه بعدش
ولی خوب کلا تا مدتی بعد از اون قضیه با ماها بعنوان دانشجو خیلی خوش رفتارانه برخورد میکرد:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان