چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

یک عدد تکی و یک عدد دوقلو

من حتما یه بچه رو میارم ولی چون حوصله ام نمیشه باهاش بازی کنم ۲ تا دیگه هم میارم تا با هم بازی کنن بعد چون ۳ تا میشن دیگه باید شوهر پولدار کنم تا از پس مخارج بربیایم.اینجاست که معادلات بهم میخوره

۱۵
آسـوکـآ آآ
۱۵ آذر ۱۸:۴۳
والا بخدا :D

پاسخ :

بعله خانوم،بعله
جو لیک
۱۱ آذر ۰۹:۴۸
اول بچه میاری بعد شوهر پیدا می کنی؟:))

پاسخ :

نه این اینده نگری معکوس بود:)))

میلاد رضایی
۱۰ آذر ۲۲:۱۸
چرا تو یک جمله می‌نویسی ملت خشتک می‌درن و کلی لایک و کامنت و خودکشی ؟

اما من نزدیک ۵ ساله دارم می‌نویسم و مگه به زور یکی دو تا از دوستای صمیمیم برام نظر می‌زارن؟
:)))

علت چیه؟ :))) 

پاسخ :

دوستان به من لطف دارن ^_^
פـریـر بانو
۱۰ آذر ۱۵:۲۷
نگاه آینده نگر و برنامه‌ریزت منو کشتههههه :)))

پاسخ :

چاکرم چاکرم.
برنامه ریزیهایتان را به ما بسپارید *_*
انگور ...
۱۰ آذر ۱۴:۴۳
من معمولا خیلی چرت و پرت اینکه من بچه نمیخوام و دوس ندارم و چه کاریه میگم! 
اما میدونم یه رووز میگم غلط کردم و پسر و دخترمو بعل میکنم میبرم پارک :))

پاسخ :

حالا من برعکسم.
الان میگم ۳ تا بچه میخوام،اینجور باشه،اونجور باشه
بعد وقتش که میشه میگم عامو من اصن شوورم نمیخوام
پسر مشرقی
۰۷ آذر ۱۹:۴۵
مشکل اینه در اکثر مواقع شوهرای پولدار بچه کم می خوان و برعکس کم پولا بچه ی زیاد :)))

پاسخ :

باید برم تو فاز شوهر پولدار بچه زیاد خواه..
اینطوع که نمیشه:(((
Miss Author
۰۷ آذر ۱۷:۵۸
:)) کلا از بچه خوشم نمیاد... دیگه فوقش یکی! اونم واسه بابای بچه ها :|

پاسخ :

من فعلا خیلی دوس دارم ولی تقریبا مطمئنم به وقتش که بشه،میگم خدایا گوه خوردم
ــ یاس ــ
۰۷ آذر ۱۷:۱۱
من دارم به ، به فرزندخوندگی گرفتن حیوون فکر میکنم دیگه  =)) مثلا یه سگ...
رسیدم به کف خواسته ها در مورد بقای نسل:)))

پاسخ :

وای نگو از سگ،نگو *_*
اگه پدر و مادر اجازه میدن و وقت و انرژی بازی کردن باهاش رو داری حتما اینکار رو انجام بده
من که مامانم نمیگذاره(به گوشه اتاق رفته گریه میکند)
اسماعیل غنی زاده
۰۷ آذر ۱۲:۳۵
گزینه زن پولدار هم فراموش نشه :))

پاسخ :

بعله بعله،چرا که نه؟!
کلا پولدار باشه،کوفت باشه
علیرضا
۰۷ آذر ۱۱:۴۳
از نظر فنی امکانش نیست وگرنه منم میگفتم شوهر پولدار میخوام 

پاسخ :

از نظر فنی امکانش هست :))
شما میتونید به دوس دختر پولدار فکر کنین 🤔
الی .
۰۷ آذر ۰۰:۱۳
سه تاااا :)) من فک نمیکنم بتونم از پس یه دونه هم بربیام :دی
شوهر منم پولدار باشه اصن بریم دنیا رو بگردیم =| به من چه D:

پاسخ :

منم الان گرمم میگم ۳ تا،خوب میدونم به موقعش که بشه میگم گوه خوردم:))
فقط شوهر پولدار،فقط شوهر پولدار..همه با هم تکرار کنید،فقط شوهر پولدار!
خانم نارنج
۰۶ آذر ۲۲:۱۴
منم دوقلومیخوام :))

پاسخ :

به به،طرفدارا داره زیاد میشه:))
را مگا
۰۶ آذر ۲۲:۰۷
:))))))))صداقت همیشه مهم بوده

پاسخ :

اصن همین صداقت اساس زندگی موفق من و شوهر پولدارمه،بعله!
را مگا
۰۶ آذر ۲۱:۴۲
قانع کننده است،حالا سر شوهر پولدار میشه مذاکره کرد.
از شما چ پنهون منم کراش دوقلو دارم

پاسخ :

اقا من نازا هم در بیام بایستی شوهر پولدار باشه(همه بهانه ها را رها کرده و پته خود را بر روی اب میریزد)
را مگا
۰۶ آذر ۲۰:۴۸
حالا چرا دوقلو ،دومی ام یکی باشه بیخیال شوهر پولدار میشه شد🤣🤣

پاسخ :

یه کراش پنهانی به داشتن دوقلو دارم🤔
از اونطرفم از داشتن ۳ فرزند،بسیار خرسند خواهم شد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان