چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

اوضاع هستا

-با اجازه تون رفع زحمت کنیم،فردا باید برم سر کار
+حالا یه فردا رو نرو سر کار
هار هار(خنده حضار)
از سری خاطرات میم در جمعهای "فوق چرت" خانوادگی

۱۰
جو لیک
۲۶ آذر ۱۵:۰۱
چرا خنده؟ ما اینو خیلی جدی به مهمون میگیم و توقع داریم جدی جدی فردا نره سرکار. :|

پاسخ :

خوب احتمالا صمیمی هستید یا با هم بهتون خوش میگذره نه مثل فامیل ما که سال به سال هم دیگرو میبینن و سایه همو با تیر میزنن
tahi :D
۲۴ آذر ۱۸:۴۱
اینچنین چیزی شنیدمو گفتم نمیتونم بشینم اینجا و چرت بگم
از اون موقع دیگه این جمله هه رو از زبون شون نشنیدم :|

پاسخ :

خدا وکیلی گفتی "چرت بگم"؟؟
وای وای =))))
شما از امروز الگو و اسوه من شدید،هر چی شما بگید همونه *_*
خانم نارنج
۲۴ آذر ۱۶:۱۲
همه دارن ماهم داریم شمام دارین:))

پاسخ :

بخدا که عمرمون تلف شد تو این دورهمیاشون
انگور ...
۲۴ آذر ۱۴:۴۹
حالا مال ما خیلی اینجوری نیستن خداروشکر...
اما چجوری ممکنه به اون جمله بخندن ؟ ://///// تو جوابشون ادم واقعا باید بگه یخ نکنی یه وخت :/

پاسخ :

از اونجا که خودم شخصا شاهد این قضیه بودم پس با اطمینان میگم که همچین چیزی وجود خارجی داره
+ بهشت زیر پای "فامیلِ خوب" است. 
Pary darya
۲۴ آذر ۱۳:۴۸
جالب اینه به هیچکسم خوش نمیگذره ولی حتما بایدبگن این جمله مزخرفو

پاسخ :

وای اره،اصلا خوش نمیگذره بهشون
انگار یه وظیفه هست که باید تنها انجام بشه
ــ یاس ــ
۲۴ آذر ۱۲:۵۴
ارررره ببین یعنی صحنه ها زنده شد جلو چشمام
البته من گفته بودم فردا کلاس دارم دانشگاه=)))

پاسخ :

وای وای :))))))
ادم دلش نمیخواد همرنگ جماعت بشه ولی مجبورش میکنن اخر :/
Miss Author
۲۴ آذر ۱۲:۲۴
خود نمک پنداریاشون! =)

پاسخ :

بعضی وقتا واقعا برام سوال میشه که براشون خنده داره یا خودشونو میزنن به خندیدن
جـاودان ـم
۲۴ آذر ۱۲:۱۹
حتی جمله‌بندیا یکیه.
- "حالا یه فردارو نرو سرکار."
حتی واکنشا یکیه. :)) چرا اینجور جمعا و واکنشا از پای‌بست ویران نمیشه؟! :))

پاسخ :

جدا این جمله ها رو فامیل شما هم میگن؟
خیلی جالب شد:))
نکته اش اینه،بهشونم واقعا خوش نمیگذره ها،نمیدونم اصرار به ادامه دادن این مهمونیا از کجا میاد
الی .
۲۴ آذر ۱۲:۱۷
ارجاع داده شوند به کتف چپ =)

پاسخ :

نه من مستقیم ارجاع میدم،کتف متفی در کار نیست :)))
ــ یاس ــ
۲۴ آذر ۱۱:۴۰
=)) وای عین همن همه جا این فامیل 

پاسخ :

مال شما هم همینه؟:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان