چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

سگ سیاه

از افسردگی پاییزی درامدم
همین دیشب
یکدفعه
مثل ادمی که در اقیانوس بوده و با صدای"وقتی جان اسنو دوباره زنده شد" از زیر اب بیرون میاد

۸
شاه بلوط
۲۴ دی ۱۰:۳۵
من هنوز موندم تو پاییز، تو خود خود زرد و نارنجیا🍁

پاسخ :

ای بابا:(((
پا شو پاشو،زندگی خیلی کوتاست
خانم نارنج
۰۲ دی ۲۰:۳۴
من هنوزتوپاییزگیرم تاخودفروردین همینم پاییز

پاسخ :

ای بابا،ای بابا :/
جـاودان ـم
۰۲ دی ۱۵:۵۵
خیلی عجیب بود. :)) منم حتی. خصوصاً که یهو باد زد، آسمون پاک شد. قشنگ جان‌اسنو وار به زندگی برگشتم.

پاسخ :

عجیبتر اینکه تو اولین نفری نیستی که بهم میگی "منم همینطور"
کلا مثل اینکه کم نیستیم
عجیبتر تر هم اینکه اصلا روندش تدریجی نبود،جان اسنو طور بود قشنگ

آسـوکـآ آآ
۰۲ دی ۱۵:۲۵
من خیلی غصه دارم که تموم شد . . .

پاسخ :

حتما فصل خوبی بوده برات
سال دیگه هم همین باشه واست ^_^
Miss Author
۰۲ دی ۱۲:۱۹
بگیر نگیر داره این حالتا واسه من... بیشتر از اینکه به فصل ربط داشته باشه واسم، به هورمونا داره

پاسخ :

برای منم هورمون موثره،تو روزهای پریودی
اما این فصل پاییز و بخصوص امسال،بدجوری به صورت مزمن منو درگیر کرده بود
Pary darya
۰۱ دی ۲۱:۳۷
((=والا

پاسخ :

:)
tahi :D
۰۱ دی ۱۹:۵۵
میای ازدواج کنیم میم ؟! [دنبال شناسنامه ش میگردد]

پاسخ :

هاهاها:)))
من که اوکیم (شناسنامه اش را از گنجه در اورده، لبخند موذیانه ایی میزند)
ــ یاس ــ
۰۱ دی ۱۸:۵۳
واییییییییییییییییییییییییییییییی دقیقاااااااااااااااااا منم!
انگار مشکل پاییز بود =))

پاسخ :

کلا هرچقدر وبلاگت رو میخونم،میبینم مشترکاتمون چه زیاده و میتونستیم دوستای خوبی تو دنیای واقعی بشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان