چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

در راستای سیکس پک اوری

به قول حضرت سیجل "غذا که تمومه باید از سر میز پاشد" که هم باید به معنای استعاری قضیه توجه کرد و هم معنای ظاهری جمله که وقتی غذا تموم شد دیگه بس کن! اینقدر نخور،خدا غضبت کنه!

۱۹
آقای دال
۲۳ اسفند ۱۵:۱۰
سیکس پک عالیه 
ما که فعلا یک وان پک داریم به اندازه ی سیکس پک 😁

پاسخ :

بابا بیا تا جوونیم هیکلمونو راست و ریس کنیم، خودمون از خودمون لذت ببریم
harley ..
۱۱ بهمن ۱۰:۴۰
اون حضرت سیجل رو کجای دلم بزارم
پسرک زیادی
۲۸ دی ۱۶:۱۹
چون میدونم منتظرید منم نظرمو بگم، میگم: شما که چاق نیستید، فقط ورزش اون حالت ایده آلی که تو ذهنتونه رو میاره. فکر کنید. دو ماه دیگه شکمتون صاف و خطدار شده باشه

پاسخ :

منتظرم دفاع کنم،بشینم به تغذیه درست و ورزش کردن.
یکبار زندگی میکنیم و در همین یک بار زندگی گردن استحقاق هیکل خوب رو داریم.
Miss Author
۲۶ دی ۱۴:۵۲
به والله =))))
وای خیلی شوکِ خوبی دادی آخر جمله

پاسخ :

چاکرم اقا،چاکرم :)))
جدا اگه به اندازه بخوریم همه مشکلات حله :/
لیمو جیم
۲۶ دی ۱۴:۳۱
قسمت بد ماجرا اینجاست که اول صورتم لاغر میشه :-( و هیشکی اینو دوست نداره , بخصوص من صورتم لاغر شه زشت میشم :-X
وگرنه وزن کم کردن که به راحتی انجام میشه واسم :-( یک عدد پنجاه کیلوی مردنی ام 

پاسخ :

منم وقتی لاغر میکنم اول صورتم لاغر میشه که از نظر بقیه زشت میشم از نظر خودم خوب میشم.
+بابا تو ۵۰ کیلویی همش؟؟؟اصن این غرغرا چیه بابا؟؟
مطمئنم کلی خوشتیپی *_*
میم . الف
۲۶ دی ۱۳:۵۹
خیلیم خوب. :)

پاسخ :

بعله :)
میم . الف
۲۶ دی ۱۳:۵۲
اوهوم...
حالا غصه نخور. :)))

پاسخ :

تلاشمو میکنم یه کاری پیش ببرم به جای غصه خوردن ^_^
بهــ ــار..
۲۶ دی ۱۳:۴۱
ایچالا ایچالا :*

پاسخ :

^_^
بهــ ــار..
۲۶ دی ۱۳:۳۶
من که ایشالا بعد کنکور دیگه -_____-

پاسخ :

اره تو فعلا درست در اولویته.
تموم که شد کلی وزن کم میکنی.
فعلا حالشو ببر:*
بهــ ــار..
۲۶ دی ۱۳:۳۳
من امروز از خیاط اومدم. دست رو هر مدلی میذاشتم میگفت این مال کسایی هستش که یکم اندامی ترن. مال لاغر تر هاست. واسه سایز شما هم چیز های مناسبی هست :/ میخواستم خودمو خفه کنم ://///

پاسخ :

وای قشنگ درکت میکنما
ادم نابود میشه:((
کلا اون انرژی و انگیزه برای لباس خریدن رو دقیقا سر همین موضوع از دست دادم:((
بیا لاغر کنیم،خواهر!
میم . الف
۲۶ دی ۱۳:۳۲
حالا خونسردیت رو حفظ کن چیزی نشده که!😂😅

پاسخ :

جدا یکی از معضلات زندگیم هست.
تا درگیرش نباشی نمیفهمی چی میگم:((
میم . الف
۲۶ دی ۱۱:۳۳
من بعضی وقتا حتی نمیتونم غذامو تموم کنم! D: 
دو روز غذا نمیخورم ده کیلو لاغر میشم! :/ اونوقت باشربت اشتها آور وپرخوری نهایتش یکی دوکیلو زیادبشه وزنم اونم پس ازگذشت روزها! D:

پاسخ :

اهم اهم -_-
خدایاااااااااااااا
خدایااااااااااااااا 
خدایاااااااااااااا
(از حرص و حسادت میمیرد)
Miss Author
۲۵ دی ۲۱:۳۷
:))
نمیکنیم این کارُ ولی

پاسخ :

بابا باید دیگه پاشیم از سر سفره،به والله که باید پاشیم.
آسـوکـآ آآ
۲۵ دی ۰۹:۴۰
راحت باش
میتونی سفره رو هم بخوری :D

پاسخ :

ای بابا:((
دیگه به روم نیارید حالا -_-
لیمو جیم
۲۴ دی ۲۱:۲۷
اومدم در این راستا تلاش کنم دوهفته ای ۶ کیلو کم کردم :-D الان میخورم چاق شم 

پاسخ :

باورم نمیشه اخه چجوری اینقدر راحت لاغر میکنید؟؟
من خودمو جر میدم ۱ کیلو لاغر شم بعدش میرم یه همبرگر میزنم پشتش ۱.۵۰۰ میاد روش دوباره :/
بهــ ــار..
۲۴ دی ۱۹:۵۴
صرفاً اومده بودم بگم تف به چاقی و فاکینگ استعدادش و برم.

پاسخ :

وای نگو نگو
به دلم مونده تو یه لباس خوش هیکل به نظر بیام:(
الـی .
۲۴ دی ۱۹:۴۹
باید بگم که به tahi حسودیم شد الان! :|

پاسخ :

بنده نیز(ناخنهای خود را به دیوار میکشد)
tahi :D
۲۴ دی ۱۹:۳۵
داری چاق میشی یا اینکه میخوای چاق بشی؟!
من معده م اندازه معده گنجیشکه لامذهب الان دوساله که نیم کیلو کم و اضافه میشه وزنم و همون طور ثابت مونده D:

پاسخ :

من رژیم میگیرم بعدش یه روز خیلی گشنه ام میشه،کلی میخورم همه اش بر باد میره:(
یک سیکل معیوب و مریض گونه ایی شده واسم:((
چقدر تو خوشبختی *_*
ابوالفضل ;)
۲۴ دی ۱۶:۱۲
اگه چاق نیستی و استعدادش رو نداری خودت رو اذیت نکن و راحت باش.

پاسخ :

چاق نیستم ولی خوش هیکلم نیستم به اون صورت و بصورت مازاد هم استعداد چاقی دارم:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان