چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دفاع کنم دیگه،ای خدا:(

مدام مورد حمله های ناگهانی اندوه  قرار می‌گیرم. ولی بعدش رهایی است‌. احساس دلپذیری که با هیچ چیز عوضش نمی‌کنم جز چیزکیک، کراش شماره دو، فصل بعدی گیم او ترونز و ابسولوتلی پول. من هرچیزی را با پول عوض می‌کنم. 

۹
انگور ...
۰۹ اسفند ۱۱:۳۰
اصلا اون حال رهایی بعدش خیلی خووووبه. اما بعضی وقتا انقدر طول میکشه که به اون رهایی نمیرسه :/

پاسخ :

برای من هم اینقدر طول کشید که حس رهایی رو بهم نداد.
اصلا اون "اخیش،راحت شدم" رو از ته دل نگفتم بعدش :/
سرهنگ
۰۵ بهمن ۲۲:۵۸
دایلاگ هام از فیلم نیستن ، معمولا بین خودم با خودم اتفاق می افتن :)

پاسخ :

:))
Pary darya
۰۵ بهمن ۰۹:۵۶
((=پول❤

پاسخ :

:))
آسـوکـآ آآ
۰۵ بهمن ۰۸:۵۳
میم جان چیز کیک خوشمزه نیست که :(
یه حس گنگی بین پنیر و کیک :(

پاسخ :

وای نفرمایید
من خیلی دوست دارم،خیلیااااااا *_*
خانم نارنج
۰۳ بهمن ۲۱:۲۰
پول حرفی برای گفتن نداره. 😁

پاسخ :

بعله بعله  *_*
پسرک زیادی
۰۲ بهمن ۲۲:۳۰
من حاضرم جونمم پای پول بدم. مثلا سه ماه تو پول غرق باشم، بعد هرطور که خواستن من بکشن. اصلا تجاوز گروهی کنن بهم. فقط بذارن منم تو پول غرق باشم...

پاسخ :

ای بابا،دور از جونت،حالا چرا همش کلا ۳ ماه...
همیشه تو پول غلت بزنی حالشو ببری *_*
tahi :D
۰۲ بهمن ۱۴:۵۷
اره حس بعدش عالیه حس رهایی داره
کاش اصلا اندوه نباشه که بعدش بخواد ولمون کنه تا حالمون خوب شه!
من تنها چیزی که با پول عوض نمیکنم باز همون پوله(مقدار مساوی) 
خلاصه پول نباشه هیچی نیست D:

پاسخ :

کلا حس خستکی بعد از یه عالمه کار و زحمت،ارامش خاطر بعد از یه دوره طولانی اندوه یه حس راحتی خوبی به ادم میده ^_^
+ پول رو که دیگه اصلا صحبتشو نکن-_- اکثر خوشیهای و شادیا یه جورایی به پول وابسته هست.
ــ یاس ــ
۰۲ بهمن ۱۳:۳۸
=))دیدی این شرو ورایی که میگن پول دل خوش نمیاره؟ دروغ میگن مثه سگ 
من کلا اول ماه خوشحال ترم

پاسخ :

اره بابا
میری خرید،مسافرت،رستوران،باشگاه،کلاسهای مختلف
دقت کنی همش پول میخواد،پول!!
الـی .
۰۲ بهمن ۰۹:۵۵
آخ گیم آو ترونز رو ۲۹ دی تموم کردم *_* حالا چه جوری صبر کنیم ۲۰۱۹ فصل آخرش بیاد؟ :(

پاسخ :

دیدی چه خوبه...دیدی؟؟
دیدی؟؟؟؟؟؟؟
دیدی؟؟؟؟
(دیدی کنان دور میشود)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان