چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کنس نباشید تا ما کنسها از شما استفاده کنیم.

"میم" همان ادمی است که وسطِ پیگیرترین سریال زندگیش هم که باشد اما بقیه قسمتهایش را نداشته باشد،انقدر به این در و ان در میزند تا اخر کسی را پیدا کند که بقیه سریال را به او بدهد
وی هرگز چیزی را دانلود نمیکرد
وی خیلی کِنِس بود
وی زندگیش را بر اساس"مفت باشه کوفت باشه"اداره میکرد.

۱۵
میم . الف
۱۶ بهمن ۰۸:۴۷
منم الان دقیقا تو یه همچین وضعیتی هستم D; ولی پیدا نمیکنم مجبورم خودم دانلودکنم. D:
Miss Author
۱۱ بهمن ۱۵:۵۸
برعکس من! اصلا کسی نیست که بده... =)
میدادم من نمیگرفتم. یکی از اخلاقامه که ترک نمیشه 

پاسخ :

چرا و چگونه که اگه میداد،نمیگرفتی؟
(در مخ کنس گونه اش نمیرود)
harley ..
۱۱ بهمن ۱۰:۳۹
خخخ
ولی من همش درحال دانلودم
لارجم دیگه چه میشه کرد
פـریـر بانو
۱۰ بهمن ۱۸:۲۲
سبک خوبیه. باید اینجوری بشم به نظرم :))

پاسخ :

من که راضیم،خدا هم از ما راضی باشه :))
جناب دچار
۰۷ بهمن ۰۸:۳۰
بازم خوبه یه میم نامی حرص شما رو درآورده که بیای پستش کنی لااقل :)

پاسخ :

میم خودمم :))
خانم نارنج
۰۶ بهمن ۲۲:۰۵
میم نباشیم. :)) 

پاسخ :

میم هستم :))
صخره .
۰۶ بهمن ۱۳:۲۷
عجب:)))

پاسخ :

چاکرم:))
my life
۰۶ بهمن ۱۳:۱۵
منم بیشتر اهل فیلم گرفتن هستم 😂مگه اینکه سینمایی باشه و ارزششو داشته باشه ک خودم دان کنم😁:)) سریالو باید بقیه کامل داشته باشن بعد من راحت ببینم:دی

پاسخ :

من هم کلا سیستمم همینه.
وقتی یکی کلی زحمت کشیده دانلود کرده چرا ما دوباره اضافه کاری کنم و منابع انسانی رو به هدر بدیم؟
بعله اقا،بعله *_*
ــ یاس ــ
۰۶ بهمن ۱۲:۰۹
خدایی دانلود کردن سریال خیلی زور داره:دی
تنها سریالی که ۴ فصل دانلود کردم گریز اناتومی بود:))

پاسخ :

من که تو عمرم یادم نمیاد سریالی دانلود کرده باشم.
اتفاقا خاطره هست همش.
میگی وای اینو فلانی بهم داد،اونو فلانی(خود را مجاب میکند)
ابوالفضل ;)
۰۶ بهمن ۱۰:۲۱
اصفهانی کی بودی تو؟!

پاسخ :

چاکرم،چاکرم ^_^
(اصلا به روی خودش نمی اورد)

الـی .
۰۶ بهمن ۰۹:۲۴
دم میم گرم :)

پاسخ :

چاکرم چاکرم،شرمنده نفرمایید
tahi :D
۰۶ بهمن ۰۹:۰۱
^__^
کلی خندیدما
یه طورایی من برعکس عمل میکنم و خودم همه چیزو واسه خودم و بقیه تهیه میکنم D:

پاسخ :

به به،شما از افراد مورد علاقه ما هستید(برای شخص مورد نظر برنامه ها در نظر میگیرد)
آسـوکـآ آآ
۰۶ بهمن ۰۴:۰۴
میم ما هم باید به شما تبدیل بشیم پس o_O

پاسخ :

نه نه
لطفا شما غیر کنس بمون لطفا
پس ما کنسا از کی فیلم و سریال بگیریم؟
Nelii 💉📚
۰۶ بهمن ۰۲:۰۸
😄
میم بزن قدش، مثل همیم✋

پاسخ :

به اقا،تعداد داره زیاد میشه^_^
بیا یه جامعه کوچیک واسه خودمون تشکیل بدیم "کنسان هیچ وقت دانلود نکن"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان