چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

سلام.

من مدتی نبودم که طبعا برایتان اهمیتی نداشته که برای من هم اهمیتی نداشته که برای شما اهمیتی نداشته چون چندیست فهمیدم ادم نباید اهمیت بدهد که مردم اهمیت دادند یا اهمیت ندادند،چون در غیر اینصورت گوه زندگیتان را میگیرید که خوب البته بحث من این بود که بعله من نبودم چون دفاع کردم،تمرین تئاترم تمام شد و عملا زندگی را شروع کردم.
سلام بر شما :)

۱۲
Toktam Rashidi
۲۴ بهمن ۰۷:۳۸
مبارکههههههه! :) 

پاسخ :

مرسییییی^_^
گلاویژ ...
۲۲ بهمن ۰۴:۰۳
تبریک می گم، پس این مدت که نبودی زندگی حسابی جریان داشته :) 

پاسخ :

مرسی مرسی^_^
اره،اصن اینقدر جریان داشت،رسما داشتم میترکیدم :/
פـریـر بانو
۲۱ بهمن ۲۳:۵۱
شروع جدیدت مبااارررک *____*

پاسخ :

مرسیییییییی خانم نویسنده اینده ^_^
ابوالفضل ;)
۲۱ بهمن ۲۳:۰۶
ای ول...
شروع زندگی بر تو مبارک.

پاسخ :

مرسی مرسی
دوس دارن بترکونم از این فرصتی که بالاخره بهم داده شده
خانم نارنج
۲۱ بهمن ۲۱:۳۱
سلام خندیدم کلی عالی بود. 

پاسخ :

سلام
همیشه بخندی ^_^
را مگا
۲۱ بهمن ۲۱:۰۲
منم حس کردم نبودی😂مبارک باشه،کی شیرینیشو بخوریم؟

پاسخ :

مرسی مرسی ^_^
شیراز تشریف بیاریید برای شیرینی 
ولی جدای از این شوخیا،باید کلی زندگیمونو بسازیم
اولین بار هست تو زندگیم که از اون ریتم دانشگاه و مدرسه رفتنا خارج شدم و باید در حق خودم خواهری کنم و خودمو به جایی که دوس دارم برسونم
Pary darya
۲۱ بهمن ۲۰:۳۸
من حواسم بود بهتاا((:‌

پاسخ :

اقا شما لطف دارید به بنده *_*

my life
۲۱ بهمن ۲۰:۳۷

سلااااام مقدمت گلباران:))

پاسخ :

سلام
نرسی مرسی ^_^
tahi :D
۲۱ بهمن ۲۰:۳۱
وییییییی باشد ک چنین کنیم ک زندگیمان را گوه نگیرد ^~^
لذت ببر D;

پاسخ :

واقعا نه اون تعریف تمجیدا باید ادم رو به عرش ببره،نه اون عدم توجه ها بخواد ناراحتمون کنه
ما واسه خودمون زندگی میکنیم فقط ^_^
مرسی *_*
مستر صفری
۲۱ بهمن ۲۰:۰۴
سلام.
خوب طرز فکرت رو دارم دوست.
من خودم برای تئاتر میخواستم بروم که به پسر داییم قول دادم
از شنبه میام برای تمرین تئاتر و بعدش بازی در یه فیلم، که با خونوادم مشورت کردم که خواهر عزیزم کلا گفت، تئاتر نمیخواد بری، نمیخواد هی توی این فیلم بهت بگن داداش و یه بار دیگه بهت بگن پیرمرد و از اینجور چیزا، و پدرم و مادرم هم گفتن نمیخواد بری، تئاتر برات نون و آب نمیشه و من گفتم میشه، گفتن نه ولی آخرش گفتن این نظرماست خودت دانی، یعنی غلط بکنی بری تئاتر بازی کنی:((
و من هم نرفتم:((
خوش بحالت که رفتی و تمرینت تموم شد
حالا اسم این نمایشتون چیه؟
محل اجراش کجاست؟
اگه طرف های اصفهانه، بتونم حتما میام میبینمش:))

پاسخ :

سلام سلام بر شما ^_^
خوب باید بگم که واقعا تو مملکت ما،تئاتر نون و اب نمیشه و حتما باید یه درس یا شغل جدی داشته باشی که تئاتر رو در کنارش ادامه بدی
به نظرم برو دنبالش،چرا که نه
گوش نکن به بقیه،تو واقعا از یک چیزی لذت میبری و میخوای تجربه اش کنی،تجربه ایی هم که میخوای داشته باشی اصلا چیز بدی نیست پس حتما برو دنبالش :)
بعلاوه تئاتر بازی کردن صرف این نیست که شما فقط یک کار صحنه ایی داشتی،هزار تا چیز دیگه هم بهت اضاف میشه
دیگه ترست مقابل حرف زدن جلوی جمعیت کم میشه،خیلی راحتتر احساست رو بیان میکنی،تمرین بیان داری و به مرور کلمات رو بهتر ادا میکنی،دوستای جدید پیدا میکنی،یه کاری رو دارید گروهی انجام میدید که صفر تا صدش رو خودتون انجام دادید و وقتی تموم میشه کلی حس رضایت درونی داری
پس به نظرم برو دنبال ارزوهات :)
من شیرازم :/
وگرنه که قدمتون روی چشم :)
لیمو جیم
۲۱ بهمن ۲۰:۰۲
سلام 
تبرییییککککک یک عالمه :-)

پاسخ :

سلام
کلی مرسی مرسی ^_^
الی .
۲۱ بهمن ۱۹:۴۹
من حواسم بود که ساکتی تو وبلاگای مشترکی که میخوندیم! :)
تبریک تبریک تبریک ^_^
تئاتر... خوش به حالت میم جان.

پاسخ :

شما که همیشه به ما لطف داشتید خانون با هدف و زیبا و دلبر و با انگیزه 
مرسی مرسی مرسی ^_^
تو هم حتما هنری که دوس داری رو پی بگیر که بعدش پشیمون نشی
ما میتونیم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان