چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

گام اول.

ادمهایی هستند که مطلقا از من خوششون نمیاد
که هم ترکیبی از رفتارهای نادرست خودم بوده و هم عدم تفاهم اخلاقی
نکته در اینجاست که من پذیرفتم این دشمنی رو.این عدم علاقه رو
پذیرفتن چیزی که در گذشته هست که شاید هم مجالی برای تغییرش نباشه یک درجه ادم رو بزرگ‌ میکنه
تلاش برای تغییر، چند درجه بزرگتر.

۱۳
انگور ...
۰۹ اسفند ۱۱:۲۸
واقعا چیز بدی نیس. اینکه یه سری آدم باشن که مطلقا ازت خوششون نیاد معنی اینو میده که به عقاید خودت پایبندی و توی بروز و نشون دادن خودت فیلتر های سانسور نداری. 
منم دوست دارم اینطوری باشم اما متاسفانه دچار اینم که همه دوستم داشته باشن :/

پاسخ :

نه
من منظورم این نبود که همه از من خوششون بیاد
واقعا در قید و بند این نیستم و راستش برامم مهم نیست حرف دیگران و خوش اومدن یا نیومدنشون :))
ولی جاهایی بوده که رفتارها و حرفهای اشتباه و نابجای خودم باعث یکسری کدورتهایی شده و این مقدار اذیتم میکنه
انگور ...
۰۹ اسفند ۱۱:۲۸
واقعا چیز بدی نیس. اینکه یه سری آدم باشن که مطلقا ازت خوششون نیاد معنی اینو میده که به عقاید خودت پایبندی و توی بروز و نشون دادن خودت فیلتر های سانسور نداری. 
منم دوست دارم اینطوری باشم اما متاسفانه دچار اینم که همه دوستم داشته باشن :/
آسـوکـآ آآ
۲۸ بهمن ۲۱:۵۹
به به
چه دختر خوبی داریم ما :)

پاسخ :

مرسی مرسی ^_^
هممون خوبیم *_*
مستر صفری
۲۷ بهمن ۱۰:۴۰
کلاً، تغییر برای پیشرفت چیز خوبیه، و من کلاً اهل بهتر کردن خودمم:)
و کلا ادمایی که اهل پیشرفتن برام عزیزن:)
و ان شا الله به اون هدفی که میخواهین میرسین.
#خودمان-را-بهتر-بکنیم.

پاسخ :

منم خودسازی و اوناییکه اهل خودسازی هستن رو دوس دارم خیلی
مثل همیم پس :)
ما میتونیم جناب،ما میتونیم(استیکر یک ادم با عینک دودی)
Miss Author
۲۶ بهمن ۱۷:۵۳
اتفاقا همین الان که اینُ مینویسم تو شرایط بدی به سر میبرم نسبت به این قضیه =)

پاسخ :

بنده نیز که مجبور به نوشتن این پست شدم:))
درستش میکنیم ^_^
tahi :D
۲۶ بهمن ۰۸:۱۱
وییییی چه خوبه که میخوای تغییر کنی واست از ته دل ارزوی خوب دارم ^^

پاسخ :

مرسی مرسی خیلی ممنون ^_^
خودمم کلی ذوق دارم واسش.
تو هم روز به روز بهتر و بهتر شی :*
ــ یاس ــ
۲۵ بهمن ۲۲:۰۹
من به جای قبولش سعی میکنم روش خط بزنم، و از فکرم بیرونش کنم. شاید یه جور فراره و اصن خوب نیست...

پاسخ :

من هم مدتی همین کار رو انجام میدادم ولی همیشه گوشه موشه های ذهن ادم میمونه.همون داستان مسکن هستو نه درمان کامل.
لیمو جیم
۲۵ بهمن ۲۱:۳۴
منم همینطورم 
و معتقدم همیشه که نباید دوست داشتنی بود

پاسخ :

نه اتفاقا من منظورم این نبود که بخوایم دوس داشتنی باشیم و محبوب دل همه.
اینطور از متن برداشت میشه ولی در اصل مقصودم بهتر بودن با ادمهای جان دلمون هست.اون هم نه به معنای اینکه هرچی اونا پسندیدن ما فرتی انجام بدیم بلکه تا جایی که مقدور هست خوشحالشون کنیم^_^
یه مقدار پیچیده تر از این حرفاست، امیدوارم متوجه منظورم شده باشین اگر نه هم که حق دارین چون اصلا درست توضیح ندادم:))
Miss Author
۲۵ بهمن ۱۸:۲۵
اینکه چرا و چی باعث شده که دوستم نداشته باشن! 
مثلا اون حرکت یا اون اخلاق من نباید می بود تا باعث شه دوستم نداشته باشن! البته این موضوع به اکثر افرادی برمیگرده که واسه من خیلی مهمن بودنشون. 
حالا همینقدر که به بودن و فکر اونا تو این جهت اهمیت میدم یه سری از آدمایی که زیاد نقشی ندارنُ کلا در نظر نمیگیرم!
اصلا نمیتونم به خودم بقبولونم. فکر کنم این یکی از مشکلات شخصیتیم بود که تا حالا نتونسته بودم از این بعد ببینمش با این پشتت تونستم تازه بیانش کنم!

پاسخ :

دقیقا همینی که نوشتی.ادمهایی که جان دلمون هستن نه هر کسی
واقعیت اینه که من کلا ادمی هستم که اهمیت نمیدم در موردم چی بگن و این تغییر رو واسه این انجام‌نمیدم.
بلکه دوس دارم اونهایی که دوسشون دارم رو خوشحال کنم که در اصل خوشحالیشون، من رو خوشحال میکنه و انگار یه خودخواهی نا ملموسی پشت این قضیه هست :)
در نهایت تلاش بر ان است تا با ادمهایی که تو زندگیمون بهشون میگیم My Person روزگاری بهتر بگذرانیم^_^
تو هم بیا با هم دیگه تلاش کنیم.
Miss Author
۲۵ بهمن ۱۱:۱۶
من همیشه نسبت به این موضوع احساس گناه میکنم =)

پاسخ :

به چی احساس گناه میکنی؟
ابوالفضل ;)
۲۵ بهمن ۰۸:۳۷
پذیرفتن اشتباهات و تغییر دادنشون خیلی سخته. جدای از اون یه درجه بزرگتر شدنی که گفتی نتیجه ی این کاره. مطمئن باش قبلش هم حسابی پخته شده بودی که تونستی از پس اش بر بیای...

پاسخ :

مرسی خیلی ممنون.
واقعا حس میکنم امسال بعد از سالها دارم شکوفا میشم و ازین بابت خیلی خودم رو دوس دارم
امیدوارم هممون این حس رو بارها و بارها تجربه کنیم ^_^
Va hid
۲۵ بهمن ۰۱:۱۹
سلام

بهرحال نمیشه همه رو راضی نگه داشت!!

خدا هم شاکی داره!!

دلتون شاد شاد

پاسخ :

بحثم راضی کردن بقیه نبود چون کلا از اونام که به دل بقیه کاری رو نمیکنم و برام مهم نیست کلا :))
منظورم پذیرفتن اشتباهاتم در گذشته بود و اینکه باید تغییرشون بدم.
چیزی که خودم از خودم راضی نبود :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان