چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

معتاد

من در کمپ ترک "اعتیاد به غمگین بودن" عضوم که هر روز خودم که مسئول کمپ هستم، تنها عضو کمپ که خودم هستم را میاورم و دو تا تق میزنم به میکروفون، بعد خیلی مدیر مدرسه طور میگم "تو میتونی"
ولی خود اون یکیم که نشسته رو صندلی روشو میکنه اونور میره سمت دستشویی میگه "حالا یه فکریش میکنیم"

۱۴
ابوالفضل ...
۰۹ اسفند ۱۶:۳۹
تو می تونی...

پاسخ :

امیدوارم ^_^
انگور ...
۰۹ اسفند ۱۱:۲۵
نمی دونم چرا ماها اعتیاد داریم به خود آزتری . رسما بعضی وقتا اونقدر غمگین نیستم اما انقدر بهش پر و بال میدم که غمگین غمگین بشم. تهشم میگم حالا خوبت شد؟؟؟ :/
من معتادم به این "حالا یه کاریش میکنیم":))

پاسخ :

اره
منم اصلا درک نمیکنم این کار مسخره رو
دیگه واقعا چیز مهمی نیست واسه غصه خوردن ولی خودم انگار مازوخیسم دارم
حتما یه زجری چیزی باید بدم خودم رو
آسـوکـآ آآ
۰۶ اسفند ۱۲:۴۲
به نظرم اسم کمپتو عوض کن
انرژی منفی میده خودش
کمپِ تمرینِ شادی
یه همچین چیزی مثلا

پاسخ :

اره خوب اسم کمپ رو عوض کنم میتونه نکته مثبتی باشه ولی متاسفانه مسئولین کمپ،سیاستهای نادرستی رو در پیش گرفتن و در نتیجه اونجور که باید،کمپ موثر نیست
Miss Author
۰۵ اسفند ۱۵:۱۲
منم تا حدی!

پاسخ :

باید درستش کنیم عاقا
ــ یاس ــ
۰۴ اسفند ۲۳:۵۲
-سلام من غمگینم 
+سلام غمگین !

=)) وای ، یه همچین صحنه ای ااومد تو ذهنم. شبیه این جلسات گروهی روانشانسی واسه ترک

پاسخ :

اره رسما همچین چیزیه
که یکیش خیلی هی امید میده و فاز میده و اونیکی خیلی نا امیدانه زل زده به دیوار دستش هم زیر چونش هست :/
بهــ ــار..
۰۴ اسفند ۱۷:۴۳
منم عضو دوم کمپینتم که همیشه یه گوشه نشستم با شانقولیت تمام هشیش میکشم.

پاسخ :

از اینا که اصلا تو بحثهای خیلی جدی،یه گوشه میشینن اصلا به هیچ جاشون نیست رو خیلی دوس دارم :))
Pary darya
۰۳ اسفند ۲۱:۲۹
((;کمپ من تعطیل شده چند روز و همش غم میخورم

پاسخ :

من که امروز،مدیر کمپ رو کلا اخراجش کردم.
خیلی بیخود و بی مصرف بود
جناب دچار
۰۳ اسفند ۱۴:۳۹
باغتان بی غم باد :)

پاسخ :

خیلی ممنون ^_^
به همچنین شما
یاسین . میم
۰۳ اسفند ۱۴:۳۵
خیلی خوبه که می‌تونه درست بشه.

:)

پاسخ :

هممون میتونیم درستش کنیم :)
یاسین . میم
۰۳ اسفند ۱۴:۲۲
...

:(

پاسخ :

درست میشه ^_^
tahi :D
۰۳ اسفند ۱۰:۵۳
کمپ من که به علت مشکلات  بی تحملی و بی ارادگی تعطیل شد
مواظب کمپت باش.!

پاسخ :

کمپتو دوباره دایر کن...بهترین خوبی رو خودت در حق خودت کن.
+ در تلاشم تعطیل نشه
khidnevis ..
۰۳ اسفند ۰۱:۳۴
مراقب باشید از کمپ فرار نکنه .. مال من فرار کرد ، دیگه هم دستم بهش نرسید!

پاسخ :

ای بابا :((
پیداش کن دوباره،ببندش به صندلی
زوری هم شده باید ترکش بدی
Va hid
۰۳ اسفند ۰۰:۴۳
غم ازتون دور!!


پاسخ :

خیلی ممنون ^_^
از شما نیز *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان