چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

keep going


برای تدریس "کار نشد،نداره"به فرزند گلم که از همه بچه های بی ریخت شما،خیلی هم باهوش تر و اینده دار تر هست،عکس دوس پسر اولم را نشانش میدهم و میگویم: دخترم (چون بچه من حتما دختر است) این شخص که در عکس میبینی، مادرت حتی لحظه ایی خودش را بدون او تصور نمیکرد ولی حالا عنش میاید به این فکر کند که زمانی با او بوده
ولی تو درست را بخوان که این قرتی بازیهای دوس پسر و فلان خیلی برای سنت زود است و اگر بفهمم حتما کونت میگذارم و دخترم به من میگوید فاک یو مام و من هم خیلی جری میشوم و او را میزنم.

ای وای غمیگین شد که :(

۷
یاسین . میم
۰۱ فروردين ۱۱:۵۷
عالی بود =)))))

پاسخ :

چاکرم :))))
my life
۱۰ اسفند ۱۸:۵۶
:))))))) 

پاسخ :

:))))
ابوالفضل ...
۱۰ اسفند ۱۱:۲۲
توئیتری شد این متنت که 😂

ولی خب جای دخترت بودم می گفتم مامی اگه عنت می گیره از بودن باهاش پس چرا عکس اکست رو نگه داشتی تا الان😀 

پاسخ :

اره کلا من انگار نوشتاریم توییتری شده :))
عکسش رو که نگه نداشتم هیچوقت، تو اینستا براش پیدا کردم بهش نشون دادم:))

tahi :D
۱۰ اسفند ۰۸:۰۷
^~^ وییییییی نزن بچه رو تنبیهش کن

پاسخ :

خیلی بی ادب شده جدیدا، از این عمه سلیطه اش یاد گرفته این چیزا رو ها، وگرنه که این اینجوری نبود
حوا ...
۱۰ اسفند ۰۱:۱۱
چه مادرِ خشنی :))

پاسخ :

راست میگی :(((
Pary darya
۱۰ اسفند ۰۱:۰۵
(((=من عاشق توام..

پاسخ :

چاکرم اقا *_*
دوس داشتنی خودم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان