چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دیرین دیرین

من به سال ۹۷ خوش بینم، شما چطور؟

۱۷
گونه های چالدار
۲۹ اسفند ۲۱:۳۸
من اصلا
نمیدونم چرا 
ولی  ب مرور داره اتفاقای بدی میفته !

پاسخ :

نه نه اصلا توجه نکن.
هر چی بدی هست داره همین الان میاد، دیگه تموم شد
Miss Author
۲۶ اسفند ۱۸:۵۲
نمیدونم...! =)
:)
ولی امیدوارم این وبلاگ انقدر بمونه که سال 98 بیام بگم واهای... خیلی خوب بود! :)

پاسخ :

من معمولا ادم وفاداریم به دارایی هام، وبلاگ احتمالا خواهد بود
منم امیدوارم هممون بیایم بگیم چه ۹۷ باحال بود، از ته دل برای هممون ^_^
Pary darya
۲۵ اسفند ۲۲:۱۸
من حس بدی دارم بهش...

پاسخ :

ای بابا :/
درست میشه حالا، بگذار بیاد :)
ــ یاس ــ
۲۵ اسفند ۲۱:۵۰
منم:)

پاسخ :

بزن قدش 
یوهاهاها
tahi :D
۲۵ اسفند ۰۹:۱۰
^^اره منم حسم بهش خوبه

پاسخ :

ای ول
بزن قدش *_*
A l i
۲۵ اسفند ۰۱:۰۴
من الان به هیچی خوش بین نیستم -__-

پاسخ :

چرا؟:(((
بابا ادم باید کلی به خودش جو خوب بده
ابوالفضل ...
۲۴ اسفند ۲۲:۵۰
ای جان راست می گی ها 😀😉

پاسخ :

^_^
امیدوارم کلی خوش بهمون بگذره در سال جدید
آقای دال
۲۴ اسفند ۱۸:۲۱
بی حس شدم من دیگه :)

پاسخ :

ای بابا
چرا خوب؟
حیفه
بهــ ــار..
۲۴ اسفند ۱۸:۱۱
۹۵ و ۹۶ خیلی چرت بود. کاش این خوب باشه.. :)

پاسخ :

۹۵ خیلی بد
۹۶ بهتر
۹۷ خوبه ^_^
مستر صفری
۲۴ اسفند ۱۸:۰۲
بله، من هم بهش امید دارم:))
ولی سال ۹۶ زیاد برام خوب نبود:((
ولی خوب هم بوداا:))

پاسخ :

۹۶ برا من معمولی بود
هم خوب هم بد
۹۷ قراره خوب باشه *_*
my life
۲۴ اسفند ۱۸:۰۰
منم همینطور انشالا که همینطور باشه:)

پاسخ :

حتما همینطوره *_*
اخ جون اخ جون
ابوالفضل ...
۲۴ اسفند ۱۶:۳۷
فعلا هیچ حسی ندارم بهش و فقط زیرچشمی دارم بهش نگاه می کنم!

پاسخ :

بگذار بیاد کلی قرار حالشو ببری 
خودت نمیدونی اقا:)
آیـ ـدا
۲۴ اسفند ۱۶:۲۸
فک کنم از سالی که گذشت بهتر باشه:|

پاسخ :

همین حس رو دارم ^_^
لیمو جیم
۲۴ اسفند ۱۶:۲۵
منم همینطور :-)

پاسخ :

بزن قدش
جناب دچار
۲۴ اسفند ۱۶:۱۸
منم :)

پاسخ :

بزن قدش
פـریـر بانو
۲۴ اسفند ۱۶:۰۴
اوهوم منم اصلا حس بدی ندارم بهش. در واقع من به هیچ سالی حس بد ندارم. همشون خوبن :دی

پاسخ :

اولش ادم حس بد نداره، دیگه بعدش حس بد بهت تزریق میکنن
امید که امسال خیلی متفاوت تر باشه ^_^
Maryam mariyana
۲۴ اسفند ۱۶:۰۰
سلام 
همه سال ها خوب و روتین هستند این ماه هستیم که تعیین می کنیم خوب باشن یا بد ، خاطره خوب باشن یا خاطره بد 
سال فقط یک سال ، همین 
رو سال ها اسم نباید گذاشت 

پاسخ :

کاملا دست ماست خوبی یا بدی
حالا کلی از سالهای پیش تجربه کسب کردیم
امسال رو خیلی بهتر پیش میبریم
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان