چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

صندلی داغ

خوب خوب، امروز میرسیم به صندلی داغ بنده که توسط حریر بانو جان پیشنهاد شده

اولا باید عذر خواهی کنم که یه مقداری دیر پست گذاشتم که اگر بدونید در چه شرایطی براتون پست میگذارم من رو عفو میکردید

خوب خوب رفقا، به جز سوالاتی که به نحوی مشخصات واقعی نویسنده وبلاگ رو مشخص میکنه، دیگه هر چه دل تنگتون میخواد بپرسید ^______^


                                                         


۲۷
محسن
۱۸ خرداد ۰۲:۲۹
بعد مدتها یه سری به وبلاگ های زدم
یک دفعه دیگه پست ننوشتی
حالت که خوب هست؟
sina S.M
۰۱ بهمن ۱۹:۵۹
سلام جناب چشم و ابرو ":) 
اله سار
۲۹ شهریور ۲۰:۰۶
سلام.
زندگی رو چی می بینید؟
بهــ ــار..
۲۶ خرداد ۱۶:۴۶
کجایی بالام جان؟ :)
آسـوکـآ آآ
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۰۳
چرا نیستی عزیزِدلم :(

پاسخ :

خودمم نمیدونم چرا :(
مهسا
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۰۳
سلام بر تو
یه لیست بلندی از سریال ها و فیلم هایی که دیدی، کتابایی که خوندی و آهنگ هایی که گوش دادی((: اصلا یه قسمت باید بذاری تو وبت اینا رو بنویسی😎
به شخصه هر چی تو وبلاگت نوشتی رفتم دنبالش😍

پاسخ :

اینقده ذوق زده شدم که نگو *____*
فعلا یک جای عجیبیم که اینترنت در کار نیست و خیلی سخت میشه ارتباط گرفت با ادمهای بیرون
در اولین فرصت، میام هم از حال و هوام میگم و هم لیست فیلم و کتاب ^_^
شیرین
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۰۳
خیلی کیف کردما^^

پاسخ :

واقعنی ؟ *___*
^_^
آسـوکـآ آآ
۱۶ ارديبهشت ۱۴:۴۷
میمِ خوش صدای ما :*

پاسخ :

وای وای ^____^
کلی کلی چاکرم *_____*
شیرین
۱۵ ارديبهشت ۱۷:۴۷
از چه کاری بیشتر از همه لذت میبری؟!
از چه جور ادمایی خوشت میاد؟!چه اخلاقایی یعنی؟!
اگه بخوای یه جایی غیر از ایران زندگی کنی کجاس؟!
دیگهههه
دوس داری تا ۳۰ سالگی چه کارایی رو تموم کرده باشی؟!

پاسخ :

از شاد کردن کسایی که دوسشون دارم
با معرفت، باحال، روشون بشه حساب کرد
مستقل زندگی کردن، دستم تو جیب خودم باشه کامل، سفر کردن زیاد
خانم نارنج
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۳۵
وااااااای من نبودم صندلی داغ همه گذاشتن دلم برات تنگ شده لعنتی جذاب! 
Pary darya
۳۱ فروردين ۱۷:۱۱
((:چی خیلی ازارت میده توزندگی؟

پاسخ :

قولهایی که به خودم میدم رو عملی نکنم
♫ شباهنگ
۳۰ فروردين ۰۹:۳۴
لینک درباره منو میگم
اون گوشه بالا سمت چپ که خالیه
پروفایل وبلاگت :)

پاسخ :

نمیدونم
هیچوقت حس نکردم باید کاملش کنم
آسـوکـآ آآ
۲۹ فروردين ۱۹:۲۲
دیر رسیدم اینجا هم که :(

پاسخ :

فدا سرت
چیز مهمی نبود که ^_^
♫ شباهنگ
۲۸ فروردين ۱۹:۰۳
سوال اول: چرا درباره من نداری؟ نظرت راجع به پروفایل وبلاگ چیه؟
سوال دوم: چند ساله وبلاگ داری؟
سه. آیا آرشیوت برات مهمه که حفظ بشه یا به راحتی پاکش می‌کنی؟
چهار. کدوم پستت رو خیلی دوست داری؟
پنج. دوست داری سر به تنِ کدوم پستت نباشه؟
شش. چند تا وبلاگ داشتی تا حالا؟
هفت. ستاره‌ی کدوم وبلاگ‌ها رو زودتر خاموش می‌کنی که زودتر بخونیدش؟
هشت. وبلاگی هست که یواشکی بخونی؟
نه. شده از کامنتت برای یه وبلاگی پشیمون بشی؟

پاسخ :

۱- متوجه منظورت نشدم
۲- ۵ سالی میشه
۳- به راحتی پاکش میکنم
۴- اونیکه در مورد جشن فارغ التحصیلیم نوشتم
۵- پستهای اولم
۶- ۲ تا
۷- dochar73.blog.ir
۸- وبلاگ ایدا
۹- نه :))
پریا
۲۸ فروردين ۱۳:۴۸
مطب دارید یا تو کلینیک کار میکنید؟
طرحتون تموم شده؟
تخصص گرفتین؟رزیدنت هستین؟اگه آره چه رشته ای؟
درآمدتون چقدره ماهانه؟
از رشتتون راضی هستین؟
رشته دندونپزشکی تا به اینجای کار مطابق ایده آلاتون بوده؟چرا؟
چند سالتونه؟
متولد چه ماهی؟

پاسخ :

تازه درسم تموم شده و هنوز طرح نرفتم و درنتیجه بابت حقوق و شرایط کاری نمیتونم راهنمایی کننده خوبی باشم چون خودم هنوز تجربه ایی ندارم بابتش
من از رشته ام راضیم و دوستش دارن واقعا 
متولد ۷۲
شهریور
یاسین . میم
۲۸ فروردين ۰۱:۴۳
فقط جوابت در باره حکومت و انداختن مسئولین تو چرخ گوشت!

لایکا کبیرا!
تکبیر!
=)

پاسخ :

چاکرم :))))
tahi :D
۲۷ فروردين ۱۷:۴۷
واو
همین که پست صندلی داغ گذاشتی یعنی خیلی خیلی صبور و با حوصله و مهربونی 😂😍 
اخه سوال چی بپرسیم
چی دوست داری بپرسیم که نپرسیدن بچه ها :))))))

پاسخ :

چاکرم اقا، چاکرم ^_^
والله من که اوکیم ازم چیزی نپرسین :))
بهــ ــار..
۲۷ فروردين ۱۵:۰۰
واقعاً به نظرت ما هشتادیا تحت تاثیر اینستا و ناپخته ایم!؟
نمیدونم شایدم باشیم. ولی به عنوان کسی که تو گودزیلاها بزرگ شده و فقط کسایی که متولد یک و دو فروردینن تو دهه هشتاد ازش بزرگترن، باید بگم که ما حد وسط نداریم. ینی کلا یه ویژگی رو یا داریم یا نداریم :| بعد خب اینجوری میشه که طرف یا واقعاً واسه تربیت و شعورش وقت گذاشتن و پخته و باشعوره. یا دقیقاً برعکسش.
سوالام :
چی باعث میشه تو سختیای زندگی عقب نکشی؟
وقتی به یه مشکل برمیخوری همه ی سعیتو میکنی تا خودت از پسش بربیای یا کمک میگیری؟:| 
آقا من فکر میکنم پزشکی میخونی/میخوندی شما. درسته!؟:))
به نظرت کودوم ویژگی شخصیتیت تورو از بقیه متمایز کرده؟
ممیزه ی شخصیتیت چیه؟ بقیه به چه ویژگی ای میشناسنت؟ 
کودوم فیلمو بیشتر از دو بار دیدی؟ چرا؟
اولین خاطره ای که یادت میاد چیه؟ 
همینا :)))

پاسخ :

طبعا حرف من از دهه هشتادیا نمیتونه درست باشه چون من صرفا وابسته به اطرافیانم که دهه هشتادی بودن قضاوت کردم. به طور کل به نظرم نسخه پیچیدن برای یک قشر خاصی کاملا اشتباه هست و استثنا توش زیاده، صرفا دیده های خودم از هشتادیا دور و برم رو گفتم
۱- انگیزه مداوم دادن به خودم و فکر کردن به اینکه اگه اون کار انجام بشه چی میشه ^_^
۲- معمولا از دوست پسرم مشورت میگیرم و کمک میخوام
۳- دندون پزشکی خوندم
۴-مثبت نگیریم و خوش بین بودنم 
۵- خوش برخورد بودنم، با انرژی و میگن که باحالم :))
۶- Closer, زمانی شبیه یکی از شخصیتهای فیلم بودم و مینشستم فیلم رو میدیم و کلی گریه میکردم :))
۷- تو مهدکودک بودم و ریده بودم به خودم :)))
الی .
۲۷ فروردين ۱۴:۰۷
منم دوس دارم ببینمت مینااا *_*
+اگه می‌تونستی نامرئی بشی یا توی زمان سفر کنی، بین این‌دوتا کدوم رو انتخاب می‌کردی؟
++کسی که الان باهاش رابطه داری آدرس این‌جا رو داره؟
+++اگه قرار باشه یه روز به کسی آدرس وبلاگت رو بدی اون شخص کیه؟ (اگه الان کسی میخونه، بازم اون شخص کیه)
++++الگو داری تو زندگیت؟ الگوی تحصیلی، شخصیتی و .. منظورم تو زمینه‌های مختلف عه.
فعلا همینا :)

پاسخ :

من بیشتر *___*
۱- تو زمان سفر کردن
۲- نه
۳- احتمالا هیچکس، گرچه خصوصی نمینویسم ولی کلا تمایلی ندارم به کل
۳- الگوم یه دختر تو دبیرستانمون بود که هم درسش خوب بود هم ورزشش هم هنرش هم روابط اجتماعیش، گرچه ازش خبر ندارم و نمیدونم الان باید چجوری باشه ولی به کل از اینایی که به همه چیشون همزمان میرسن خیلی خوشم میاد و دوست دارم تو سال جدید همین بشم
لیمو جیم
۲۷ فروردين ۱۳:۵۹
چرا چغور پغور؟ :-D 


یه چیزی هم بگم!نمیخوام بپرسم .اوایل فکر میکردم شما پزکید بعد فکر میکردم دانشجوی تیاتری :-D الان دیگه هیچ نظری ندارم

پاسخ :

چغور پغور  غذایی هست که همه چی توش پیدا میشه و قاطی پاتی طور
فکر کنم اینجا هم من همه جوره مینویسم و قاطی پاتی طور
+ :))))
گلاویژ ...
۲۷ فروردين ۱۳:۲۶
آغا، همین اول کاری اصل کاریارو که پرسیدن دیگه چی موند واسه ما :) 

پاسخ :

همین حضور سبزتان کافیست ^_^
علی ...
۲۷ فروردين ۱۳:۲۵
1. عاشق شدی؟ (اینو مهران مدیری پرسید نه من)
2. اتفاق یا شخصی که زندگیت رو به دو قسمت قبل و بعد تقسیم کرد؟
3. دوست داشتی استعداد چه کاری رو داشتی که الان نداری؟

پاسخ :

۱- همین امسال :)
۲- همین چند ماه پیش بود که با جدایی از یکی از عزیزانم که برام پیش اومد، به خودم اومدم و فهمیدم خیلی از رفتارها و اخلاقای عنم رو باید بگذارم کنار
۳- پیانو زدن در حد اعلا و عالی
ابوالفضل ...
۲۷ فروردين ۱۲:۴۸
اول بدجنسی می کنم و سوالات از من رو از خودت می پرسم :)))

به خدا اعتقاد داری؟
تا حالا شده به دختر حس داشته باشی؟
هدف اصل کاریت واسه سال ۹۷ چیه؟
چیکاری کردی که خیلی از خودت بدت اومده؟

و خب سوالای خودم!

نظرت راجع به دهه هفتادیا چیه؟! هشتادیا و صد البته شصتیا!
محبوب ترین سریال, فیلم ایرانی و خارجی و خواننده برات؟!
چه کادویی بگیری ذوق زده می شی؟ مشخصا نام ببر!
بلاگری هست ازش بدت بیاد! حرف اول اسمش رو بنویس 😂

پاسخ :

۱- نه چندان
۲- اره :))
۳- خودسازی به معنای کلمه
۴- دل شکوندن یکی از عزیزانم
۵- دهه ۸۰ به نظر خیلی بچه میان و همینطور بسیار تحت تاثیر اینستا و امثال هم هستن، کم کتاب میخونن، ضد ارزش و ارزش براشون جا به جا شده و احساس میکنم کم پیدا شه که بخوان خودشون رو پخته کنن
دهه ۷۰ باز طیف وسیعی دارن و تقریبا پخته و غیر پخته توشون زیاد پیدا میشه
دهه ۶۰ ناامید از اینده، سردرگم و خسته
۶- house of cards-lobster-game of throns
۷- کیف لوازم ارایش درست حسابی
۸- نه واقعا از کسی بدم‌نمیاد

تبعه بورکینافاسو
۲۷ فروردين ۱۲:۳۸
۱. چه غذایی رو از همه بیشتر دوس داری؟ کدوم غذا رو بهتر درست میکنی خودت؟
۲. دوس پسر داری؟ یا اگه کراش داری اسم کراشتو بگو
۳. اگه الان یه میلیارد بهت بدیم، باهاش چه کار شخصی انجام میدی یا چه وسایل شخصی میخری؟
۴.بزرگترین گندی که تو زندگیت زدی؟؟

پاسخ :

گوشت گردن با زیتون پرورده و همچنین سوپ( بعله اقا، سوپ غذا هست، بعله بعله ) - ته چین مرغ و بادمجون
۲- دوس پسر دارم
۳-ا حتمالا میگذارمش تو بانک واسه ایندگان
۴- خود درگیری با خودم که تبعا مشکلات بسیاری برام به ارمغان اورد
تبعه بورکینافاسو
۲۷ فروردين ۱۲:۱۴
۱. اگه یه کار خارق العاده رو همین الان یهویی بتونی انجام بدی، در لحظه تصمیم به چه کاری میگیری؟
۲.دوست داری کدوم افراد رو ببینی در دنیای واقعی؟ که تو نت آشنا شدی. حداکثر پنج نفر
۳. اگه قرار باشه یه نفر رو بندازی تو چرخ گوشت؛ اون یه نفر کیه؟
۴. اگه ازدواج نکردی، مشخصات همسر ایده آلت رو بگو

پاسخ :

1- تغییر حکومت :))
۲- ابوالفضل، الی، یاسی، تهی
۳- مسئولین حکومت :))
۴- پیشرو، مستقل، باهوش
جناب دچار
۲۷ فروردين ۱۲:۰۸
چرا اینقده کم پیدا هستید توی بیان؟

پاسخ :

هم حرف چندانی برای گفتن به اون صورت ندارم و هم اینکه سعی میکنم کمتر تو فضای مجازی بچرخم
مدتی بود که خیلی زیاد بودن تو شبکه های اجتماعی و اینترنت وقت زیادی ازم گرفته بود و از کار و زندگی افتاده بودم
جناب دچار
۲۷ فروردين ۱۲:۰۳
شیرازی هستید؟ چرا؟ :)

پاسخ :

اره
دیگه کاری بود که از دستمون برمیمومد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان