چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

اندکی عقبگرد

من تصمیم گرفتم که دیگه کلاس پیانو نرم و بیشتر از این خودم رو مایوس نکنم.

چون تمرین نمیکنم دوستان. چون باید بشینم تو خونه و به خودم بگم خاک بر سرت کنن، باز هم این هفته تمرین نکردی.

فکر میکنم باید یه مدت اروم بشینم یه جایی و نفس عمیق بکشم و باز شروع کنم به دویدن.

۲
برزآویا •••
۱۸ مهر ۰۲:۴۰

همه خسته ایم، کیه که خسته نشده ؟! اما راهش این نیست 

پاسخ :

اره، حالا بهتر میشه همه چی
برزآویا •••
۱۷ مهر ۰۱:۰۷

منم یک ماهه تمرین کمانچه نکردم اما هنوز زنده ام :)))

پاسخ :

من خسته شدم از خودم بابا
دلم‌ میخواد چاقو کنم توی چشمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان