چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

و باحال

میشه یه چیز جالب بهم بگین؟

۷
پـری دریآیی
۱۳ آذر ۱۶:۴۴

من امروز 14ساعت متوالی خوابیدم نه جالبه نه باحال ولی عجیب هس دیگه|:

پاسخ :

وای پشمااام :)))
علی ...
۱۷ آبان ۰۳:۴۱

عشق خودت به خودت رو بیان کردن خجالت نداره

بلکه باعث افتخاره برات.

پاسخ :

امروز انجامش میدم
اونم خیلی بلندددد
‌‌ Elle
۱۶ آبان ۲۲:۲۱

امروز رفتم ازین ظرفای کاغذی کاپ‌کیک گرفتم، بعد اون طرحی که می‌خواستم رو پیدا نکردم ولی دیگه مجبور بودم و خریدم؛ اومدم خونه دیدم عه چه درست کردنش راحته. از کاغذ کادومم اضافه مونده بود، می‌خوام خودم ازون لیوان‌های کاغذی کاپ‌کیک درست کنم و خودمم کاپ‌کیکش رو بپزم و تزیین کنم و یه شمع بذاریم روش فقط.

حالا نه جالبه نه باحال، فقط ذوق داشتم به یکی بگم :))

پاسخ :

وای این خیلی بامزه هست و ناز و گوگولی و به دور از ادا 
جدا لذت بردم و من هم میکنم :))
مرسی که به اشتراک گذاشتی مادر *____*.  :****
‌‌ Elle
۱۶ آبان ۲۲:۱۹

اوممم جالب

چرت قهوه شنیدی؟ به این صورته که اگه دوز کافی از کافئین بخوری (یه لیوان اسپرسو مثلا) و بلافاصله 45 دیقه چرت بزنی، این چرت اندازه 4، 5 ساعت خواب بهت انرژی می‌ده.

 

پاسخ :

اوهههه شتتتتتتت
چه جالب:)))
امتحان میکنم حتما
علی ...
۱۶ آبان ۱۵:۲۰

یه چیزجالب: همین الأن بخند و به خودت بگو دوست دارم

 اگر بلند بگی خیلی خوبه و حال می ده

پاسخ :

وایییی
از خودم خجالت میکشم :))))
علی ...
۱۶ آبان ۰۶:۰۹

نه، دلیل خاصی برای پاشیدن بستنی به در و دیوار وجود ندارد.

پاسخ :

هممممم، میتونه
علی ...
۱۵ آبان ۱۹:۳۰

 بستنی خوردن زیر بارون در روزهای پاییزی و آهنگ عشقولانه گوش دادن

پاسخ :

ایا بستنی نمیپاشد به در و دیوار؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان