چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

اخرش پناه ما میشه همین وبلاگ

اگه گفتین دیروز و امروز چقدر گریه کردم؟ هزاران بار. اگه گفتین چرا؟ چون لایه دیگری از خودشناسی رو درنوردیدم. که هر دفعه اش غم انگیزتر میشه. اگه گفتین کیا میدونن گریه و خودشناسی و هزاران بار را؟ شما. شما عزیزان.

۶
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آبان ۱۹:۰۵

جالبه !بعد دیگه ناراحتیتو فراموش میکنی؟

پاسخ :

نه، اروم میشم واسه شیفت بعدیه گریه
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آبان ۱۸:۵۱

گریه مگه ناراحتی رو رفع میکنه؟ :|

پاسخ :

برا من اره
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آبان ۱۸:۱۸

این گریه از سر پشیمونی بود؟ یا چی

پاسخ :

از ناراحتی
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آبان ۱۸:۰۲

گریه پس مفیده!؟

پاسخ :

الان که گریه کردم که خیلی حالم بهتره
Life Rhythm
۲۲ آبان ۱۷:۳۸

با همه خونهای درونم میفهممت😔

پاسخ :

من جدا دارم این قضیه رو بررسی میکنم که وبلاگ نویسا همشون یجوری شبیهن که به وبلاگ نویسی روی اوردن. هممم، بررسی ادامه دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان