چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دقیقا الان که دارم پلو کاهو میخورم.

اخ اخ، حالا اصل کار زندگیم الان الان الان الان شروع شد.

۴
او ته آ رویای واقعی
۰۴ دی ۰۲:۵۷

غذای عجیبیه. حتا رژیمی نیس

درواقع وقتی حال نداره ادم خورشت بپزه خوبه خب:)))

پاسخ :

نه
جدا برای سلامت و بدن خوبه
حوصله هم داشته باشم همین پلو کاهو:))
او ته آ رویای واقعی
۰۴ دی ۰۲:۵۷

غذای عجیبیه. حتا رژیمی نیس

درواقع وقتی حال نداره ادم خورشت بپزه خوبه خب:)))

tahi :D
۰۳ دی ۱۶:۳۷

اولش که عنوان پست رو دیدم فکر کردم نوشتی به پهلو کاهو میخورم!!! :))))

پاسخ :

نههه
کاهور رو با پلو قاطی ماطی میکنی و میخورییی
او ته آ رویای واقعی
۰۳ دی ۰۰:۱۹

با پلو کاهو شروع شد؟!

خوشحالم ک از دست مسئولین رهانیده شدی:دی

میشه بپرسم کدوم منطقه طرحی؟

پاسخ :

پلو کاهو ابداعی خودم هست :))
من تو استان فارس هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان