چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

پووف

ناراحتم واقعا

امروز یه دندون عقل رو نتونستم بکشم که چون نیمه نهفته بود و من نیمه نهفته نمیکشیدم و گفتم بگذار امتحان کنم که نشد.

که بعد مامان دختره اومد شاکی و فلان که چرا نمیتونستی، دست زدی

خیلی مفصله و بالا و پایین و کلا کار سختی بود و میدونم اکثرا قبول نمیکنن و همه اینها ولی نمیدونم، احساس کردم هزار درجه از جسارتم کم شد امروز و ترجیح میدم که دست نزنم، به هر چیزی نمیتونم و نمیشه و یه ذره سخته و یه ذره کوفته و هر چی، دست نزنم.

ناراحتم

چقدر رشته ام استرس داره، حس میکنم دارم له میشم. البته همین امشب

 

۲
او ته آ رویای واقعی
۰۴ بهمن ۰۲:۵۰

اره منم توصیه بزرگان شنیدم چیزی ک شک داری دست نزن. نزنی کسی نمیگه چرا ولی مشکل پیش بیاد بد میشه

ولی من میگم جسارت تو شغل ما مهمه. وگرنه همیشه در ی سطح میمونه ادم

خوب کاری کردی. تجربه س

پاسخ :

اره، راستش به نظرم بترسم بد میشه ولی این دندون هم واقعا یکم پرش چند پله ایی بود :))
بهتره اروم برم جلو
کلمنتاین ‌‌
۰۳ بهمن ۱۹:۵۴

شاید در این موقعیت گفتنش خیلی جالب نباشه و بره رو مخ.

ولی به نظرم اینکه گاهی کسی بمون بتوپه خوب چیزیه. من توی یه مصاحبه کاری یه نفر منو شست. خیلی اعتماد به نفسم اومد پایین با اینکه قبلتر ازم خیلی هم تعریف میشد. ولی به نظرم اون حسه نیازه.

ولی سخته. واقعا سخت. میدونم.

پاسخ :

اره متوجه ام و قبول دارم و میریم که داشته باشیم بقیه ماجرا رو *__*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان