چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

جوکر

از دوست پسرم تست چسان فسان روانشناسانه گرفتم، چون دکتر دیونه های آی فیلم بهم گف که ازش بگیر و جواب سوالاش رو بده که با جواب سوالای تو، بشینم تفسیرشون کنم.

یکی از سوالا این بود که شما احساس تنهایی میکنید اغلب اوقات؟ و اونم گفت اره. سوال دیگه این بود که ایا کسی شما رو درک میکنه و گفت نه. ایا اگر اتفاق بدی برای شما بیوفته، کسی براش مهم هست؟ جواب نه.

طبعا ببینید حس من بعنوان پارتنر ایشون چی میتونه باشه.

که تمام جواب اون سوالا برای من "اره" بود، بخاطر حضور اون تو زندگی من. و جوابهای اون "نه" بود با وجود حضور من تو زندگی اون.

۶
‌‌ Elle
۰۶ بهمن ۱۲:۰۹

نمی‌شه برا منم بفرستی تست رو؟

پاسخ :

تست mmpi ۷۱ سواله
او ته آ رویای واقعی
۰۶ بهمن ۰۰:۳۹

اگر به علمش شک داری ک چ فایده ای داره

 روانشناس چرند گو زیاد پیدا میشه...

پاسخ :

اده، حس اطمینان ندارم چندان بهش
فاطمه حسینی
۰۴ بهمن ۱۸:۱۵

من راضیم ازت :)

پاسخ :

ای بابا :))
او ته آ رویای واقعی
۰۴ بهمن ۰۲:۵۱

خب احساسات مردا فرق میکنه بنظرم. سخته از دید زنانه تفسیرشون کرد

باید دید نظر اون روانشناسه چیه

پاسخ :

اره
حالا دوست دارم وقتم شه، ببینم چی میشه تفسیرش
هر چند که خیلی هم طرفم اونقدر علمی نداره متاسفانه
پـری دریآیی
۰۴ بهمن ۰۲:۴۰

باهاش حرف بزن خب راجب این مورد(:؟

پاسخ :

نه، اون اعتماد کرده که رک جواباش رو بهم گفته
نمیشه به روش بیارم، به نظرم الان وقتش نیست
کلمنتاین ‌‌
۰۳ بهمن ۲۱:۴۱

درباره این پستتم یه چیزی بگم. حالا اون بخشش که خودت اشاره کردی به کنار. ولی صداقتشو با اینکه میدونسته تو میخونی دوست داشتم.

الان میگی این چقد نیمه پر لیوانو میبینه :)))

پاسخ :

دقیقا
آدم ارزشمندیه در کل *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان