چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Run. Run baby.

من متوجه شدم که هر چقدر ادم رو خودش کار کنه و خودش خوب باشه و مغزش اروم و هر چی، نمیتونه بگه من ادم خوبیم، ادمهای مسموم کنارم نمیتونن روم تاثیر بگذارن.

مثل اینکه موهات رو کلی خوشکل کنی و بعد بری توی باد وایسی و بگی من موهام خوشکله، امکان نداره بهم بریزه.

این چیزی بود که دیشب باز هم بهم ثابت شد.

حتی ذره ایی از انسانهای مسموم، برای من خوب نیست.

۵
__PARNIAN __
۱۸ بهمن ۰۱:۴۵

فیلم Forest Gump.

خیلی عالیه ببینین اگه ندیدینش حتما :)

پاسخ :

اهان، حدس زدم این فیلمه باشه
اره خیلی گوگوله فیلمه^_^
__PARNIAN __
۱۷ بهمن ۲۲:۳۸

عنوان منو یاد دیالوگ ران، ران فارست انداخت :)

پاسخ :

کدوم فیلمه؟
من دقیقا نفهمیدم
__PARNIAN __
۱۷ بهمن ۲۲:۳۷

I agree

پاسخ :

قربون شما
‌‌ Elle
۱۴ بهمن ۲۳:۱۳

فک کنم من یه بار نوشته بودم که نیما نگارستان می‌گه نمی‌تونی بگی من خیلی خوب رانندگی می‌کنم و هیچ اتفاق بدی نمیفته برام، چون بقیه که خوب رانندگی نمی‌کنن و به هر حال یکی میاد و می‌زنه بهت. حالا تو هی بگو ولی من خوب بودم، کی اهمیت می‌ده اصلا. 

برا همین نمی‌دونم چیکارش می‌شه کرد، انگار فقط می‌شه روی این کار کرد که زودتر بتونی مووآن کنی ازش.

پاسخ :

اره، همینطوره. همین الان اشنا شدم با کسی که خیلی عن بود:))
من فکر کنم این روش بدا من موثرتر باشه که به خودم نگیرم، رفتارهاش و زشتیهاش و همه رو به خودم نگیرم. به من ربطی نداره. برم تو راه خودم
بهداد فروزش
۱۳ بهمن ۱۴:۲۰

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما نماینده برترین برندهای فیلتر آب ، دستگاه تصفیه آب ، تصفیه آب ، تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب هستیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان