چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

خوشحالم که اینجام.

یک عالمه میخونمتون اینجا. چقدر متوجه میشم چی میگید. همذات پنداری میکنم یا در نهایت متوجه میشم چی میگید.

اینجا همه چی قشنگ و ملموس و ناراحت کننده و واقعیه.

چطور مردم جاهای دیگه رو به وبلاگ ترجیح میدن؟

 

۸
سارا -!
۱۹ بهمن ۰۰:۱۶

چون ملت از چیزای الکی پلکی و نمایشی خوششون میاد:))

زرق و برق‌های نمایشی و فانتزی. 

وبلاگ نداره اینارو دیگه.

پاسخ :

بله
بنده هم موافقم
همینه، همینه، یکیش اینه
تبعه بورکینافاسو
۱۸ بهمن ۱۴:۲۶

جاهای دیگه چون در دسترس‌تره(شایدم چون عادت شده) مورد توجه هست به نسبت وبلاگ

 

 

راستی منم برگشتم وبلاگم

پاسخ :

برگشتنت مبارکا باشه
+ در دسترس تر ولی سطحی تر بودن و امکان جلب مخاطب بیشتر فکر کنم جذابیت رو میبره بالا
[ فاطمـه ]
۱۸ بهمن ۱۳:۲۱

اولین وبلاگم رو ۱۳ سالگی ساختم و اولین دوستای مجازی کل زندگیم رو تو اینجا پیدا کردم و با اینکه این همه سال گذشته اما هنوزم وبلاگ رو از همه جا بیشتر دوست دارم. اینجا برعکس اینستاگرام، آدم‌ها قبل از هر چیز همدیگه رو از نوشته‌هاشون می‌شناسن و این خیلی قشنگه.

پاسخ :

اوه چه پیشینه طولانی
چه خوبه که همچنان مینویسی و چه خوبه که دوست داری اینجا رو
من شخصا از جاهای دیگه بعد از یک مدت یک حس تنفر عجیبی پیدا میکنم :))
او ته آ رویای واقعی
۱۸ بهمن ۱۳:۱۲

اون شباهت شاید اعتیاد ب نوشتن باشه.

فضای اینجا هم سالم تره. 

 

پاسخ :

فضای اینجا واقعا سالمتره
بنویس و بنویس ^_^
tahi :D
۱۸ بهمن ۱۲:۴۲

واقعا سوال منم همینه؟ جای جالبش اینه یه سری بهم میگن کسل نمیشی هنوز وبلاگ مینویسی نمیتونن بفهمن خب :))))))

پاسخ :

اره، کلا فکر میکنم خودمون، خودمون رو میفهمیم و قربون دست و پای بلوری هم میریم :))
هایـ تن
۱۸ بهمن ۰۹:۳۸

مام با این‌که همه‌ش شوخیای تکراری و بی‌مزه می‌کنیم ولی خوشحالیم که شما اینجایی :)

پاسخ :

اختیار دارین بابا
دیشب کلی وبلاگ خوندم و واقعا هر کدوم دری بود بر روی من که هی باز میشد
خیلی خوشحال شدم
که صد البته وبلاگ شما از اوناست که چراغش روشن میشه، میپرم میرم میخونم
کلمنتاین ‌‌
۱۸ بهمن ۰۱:۰۸

بعضی جاهای جاهای دیگه رو هم دوست دارم ولی وبلاگ برام چیز دیگه ایه.

پاسخ :

من هم همینطور.
انگار محکومم همیشه باشم اینجا چون انگار چیزی کم دارم
او ته آ رویای واقعی
۱۸ بهمن ۰۱:۰۵

واقعا!

اینستا بیشتر خودنماییه!

توییتر هم بیشتر تفریح و وقت پر کن

هیچی وبلاگ نویسی و وبلاگ گردی نمیشه

پاسخ :

کاملا موافقم
بزن قدش ^_^
بعد تازه حس میکنم همه وبلاگ نویسا با تفاوتهایی که دارن، در دلشون واقعا شباهتهایی هست که همشون اینجان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان