چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

این بار اینجوری دیدم. شاید بزرگ شدم.

اومدم تهرون و چقدر بازار کارش با همه شهرها متفاونه و چه ادمهاش هی زرنگن و هی همه تفریحات و غیر تفریحات و چیزهای مهم اینجا چپیدن.

احساس ضعف میکنم.

۴
او ته آ رویای واقعی
۲۹ بهمن ۱۸:۴۸

توی دندونپزشکی اینجوری نیست. بچه هایی ک شهرستانن خیلی بهتر پول درمبارن

تهران اشباعه. برای موفق شدن باید تبلیغات خوب داشته باشی و خودت آدم باحالی باشه به اصطلاح من.

پاسخ :

من هم منظورم اطراف تهرون هست
شهر هم که میگی، شهر خیلی کوچیک میشه که من نمیخوام اونجاها بمونم و زندگی کنم
او ته آ رویای واقعی
۲۹ بهمن ۱۳:۰۴

آها.

کار تت تهران سخته چون حقتو ب راحتی میخورن...

منم نگران آینده کاریم توی تهران هستم

پاسخ :

نه اتفاقا کار تو تهران خیلی بهتره
کلا بازار کار میخوای داشته باشی، باید پاشی بیای تهرون واقعا
کلمنتاین ‌‌
۲۸ بهمن ۱۵:۳۴

یه اپیزود داره رادیو مرز درباره تهرانی شهرستانی بودن.

همین :)) توضیح بیشتری ندارم :))

پاسخ :

اره
اتفاقا گوشش دادم
خیلی همینه :))
او ته آ رویای واقعی
۲۸ بهمن ۱۲:۵۷

تهران کار میکنی الان؟

پاسخ :

نه، برای سفر اومدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان