چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

مامانی

چقدر من مامانم رو دوست دارم و چقدر استعدادها و پتانسیلشا بخاطر یه ازدواج بد، هدر رفت. چقدر اگاهه و چقدر باهوشه و چقدر قابل ستایشه و چقدر همه این رو نمیدونن.

میخوام یار همیشگی مامانم‌ باشم. همیشه و همه جا. اولویت با قشنگترین موجود  دنیا

۴
سا را
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۳۵

آه، دقیقا. حالا من با مامانم رابطه‌ی خیلی خوبی ندارم. ولی هر از گاهی فکر می‌کنم می‌تونست خیلی به جاهای خیلی بهتری برسه اگه دیرتر ازدواج می‌کرد و با بابام هم ازدواج نمی‌کرد. احساس عجیبی هم هست.

پاسخ :

من بابام واقعا مرد خوب و فوق العاده ایی هست ولی مثلا یه سری نکات داره که در تضاد با روحیه کلی مامانم هست و این باعث شده که تواناییهای مامانم شکوفا نشه
کلا ازدواج واقعا مهمه:)))
آقای الف
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۵۰

خدا روشکر که دارید

باید یه مطلب بنویسم در مورد نداشتنش بگم

پاسخ :

وای وای نگو
هایـ تن
۲۵ ارديبهشت ۰۲:۱۳

لابد الان منظورتون اینه که شمام به مامانتون رفتین، آگاه و باهوش و قابل ستایش و قشنگ‌ترین موجود دنیا :)

پاسخ :

من از مامانم باهوشترم ولی قابل ستایش نیستم و منظورمم این نبود :)))
صخی .
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۲۷

خوش به حالت 

ما همش داریم میزنیم تو سر و کله هم:|

پاسخ :

من هم همینطور
قدیما خیلی مشکل داشتیم ولی الان خیلی بهتریم و بهتر تر میشیم( گوش شیطون کر )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان