چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

نه، واقعا پشیمون نیستم.

داشتم وبلاگها رو میخوندم و تقریبا هر کی مذهبی بود رو، پشت سرش دکمه "قطع دنبال کردن" رو فشار دادم و متاسفانه از کارم پشیمون نیستم.

۱۰
او ته آ رویای واقعی
۰۶ خرداد ۲۳:۲۹

باشه پس مزاحمتون میشیم باز :دی

پاسخ :

اختیار دارید، مراحمید😁☺
هایـ تن
۰۳ خرداد ۰۰:۲۴

در پاسخ به یعنی چی، هیچ چی، مثلا من یه جاسوس روسی(مذهبی) ام شمام یه افسر گشتاپویی 

پاسخ :

اهااان :))))
[ فاطمـه ]
۰۲ خرداد ۱۸:۱۶

راستش این همیشه دغدغه منم بوده! اینکه چقدر توانایی اینو دارم که آدم‌ها رو فارغ از دیدگاه مذهبی‌شون ببینم. چیزی که تا الان فهمیدم اینه که مهم نیست دیدگاه طرف چیه، همین که سعی نکنه عقیده‌ش رو در تو فرو کنه یعنی آدمیه که می‌شه بهش اعتماد کرد.

پاسخ :

من هم مشکلی با کسی که عقیده اش رو برای خودش نگه میداره، ندارم.
حالا هر عقیده ایی که باشه
Mileva Marić
۰۲ خرداد ۱۷:۳۳

قانع شدم :)))))))))))) اون پستایی که دیدگاه قاطیشون نیست چی؟

بعد سوالی که پیش میاد اینه که مثلا من نمیدونم خدا هست یا نه ولی نمیتونم جایگزین عبارت "دعا کنید برام" یا همون "ویش می لاک" رو پیدا کنم. چی میشه نوشت که ملت فکر نکنن مذهبی ای؟ یا اصلا عبارتش جزو اون عبارات محسوب نمیشه؟!

پاسخ :

مثلا من از واژه "انشالله" استفاده میکنم ولی واقعا اعتقادی ندارم بهش و به نظر من یه سری وازه ها و عبارات عرف شده و واقعا دیگه به اون صورت معنی خودش رو از دست داده و خیلی لازم نیست سخت گرفت
او ته آ رویای واقعی
۰۲ خرداد ۱۵:۵۷

آره من به اصلاح مذهبی هستم

نه چرا ناراحت بشم. هرکس سبک زندگی و فکر خودش رو داره

حتا به دلایلی که باعث میشه این حست هرروز بیشتر بشه هم حق میدم.

تازه اگه خوشت نمیاد بگو کامنت ندم😁

پاسخ :

نه بابا، اختیار دارین شما
شما هر وقت دوست داشتید کامنت بدید
وجوج جیم
۰۲ خرداد ۱۴:۳۴

اگر طرف توی پست هاش مستقیما اشاره نکرده باشه چطوری میشه فهمید؟

پاسخ :

خوبه پس
پس لزومی نداره انفالوش کنی 
Mileva Marić
۰۲ خرداد ۱۲:۰۳

آقا من میخواستم اون لایک رو بزنم، نشد.

ولی بگم که شدیدا موافقم. فقط یه مشکلی هست، اون هم اینه که بعضیاشون خوب مینویسند؟ :(

پاسخ :

به نظرم حتی اگه خوب هم بنویسن، باز دیدگاه و جهان بینیشون از اون دید مذهبیشون میاد
واسه همین ارزشش رو نداره اونقدرا :(
او ته آ رویای واقعی
۰۱ خرداد ۱۵:۳۴

اگه دوست نداری کار خوبی کردی

ولی این که از پشیمون نبودنت متاسف هستی درست نیست

دنیا جوریه که هممون پر از تناقضیم البته. ولی بنظرم اگه حالتو خوب کرده دیگه متاسف نباش! 

پاسخ :

نه واقعا متاسف نیستم
میدونم باید مذهبی باشی و ناراحت شده باشی از حرفم یا شاید هم نشدی
اما متاسفانه این حسی هست که روز به روز  توی من بیشتر میشه
هایـ تن
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۳۲

تقریبا :))

می‌دونین الان حس یه جاسوس روسی بهم دست داد که خودش رو قاطی مردم کرده و افسر گشتاپو داره دنبالش می‌گرده :))

پاسخ :

یعنی چی؟:))
گفت و چای
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۰۸

خوب کاری کردین :))

پاسخ :

می دونم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان