چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

MAN

نظر شما چیه که همه چی رو فراموش کنیم و فردا ما یکی دیگه هستیم.

چقدر باور دارین که این " از فردا " شروع کردنها میتونه برای کسی یا جایی موثر باشه؟

۸
صخی
۲۵ خرداد ۲۱:۰۲

راستش من به قدرت فردا ایمان دارم، صرفا چون به قدرت فرداها ایمان دارم. فردا شاید نشه همه چیز رو فراموش کرد یا همه اقدامات لازم برای شروع زندگی بهتر رو به جا آورد، ولی فردا میشه شروع کرد و یه فرداهایی نتیجه شو دید:) 

من خیلی اعتقاد دارم. به شنبه ها حتی😁

پاسخ :

من میگم اگه بخوای انجامش بدی، چرا ندی؟
من به ٌهمین الان هاٌ هم اعتقاد دارم  :))
پسرک زیادی
۲۵ خرداد ۱۲:۴۹

به صورت ارادی امکان‌پذیر نیس. چون مغز دائما درگیر اینه که فلان مسئله یا حالت یا ویژگی رو فراموش کنه و همین باعث مرور مجددش میشه و همیشه پررنگ میمونه...

 

 

 

پاسخ :

من معتقدم که اگه کلا ادای یه چیزیو در بیاری، یه مدت واقعا همون میشه
پـری دریآیی
۲۴ خرداد ۲۰:۳۷

چون نمیتونم گذشته رو فراموش کنم شاید چون هنوز گذشته نگذشته برام.

هانس شنیر
۲۴ خرداد ۱۷:۵۰

ابدا همچین چیزی درست نیست. اصلا واقع گرایانه نیست که آدمیزاد صرفا با اینکه بگه خوب حالا فردا شد و من حالا یه آدم دیگم به خودش امتیاز تغییر رو بده. تغییر زمانبر و سخته و احتمالا هر کسی هم از پسش بر نمی آد در درجه اول واسه اینکه هیچوقت ضرورتش رو حس نمی کنه یا اینکه اصلا نمی فهمه که باید تغییر کنه تا چیز در دنیا براش اتفاق بیفته در درجه دوم چون به هر حال ذاتش دشواره. آدم نمی تونه تغییر کنه مگه اینکه یادش گرفته باشه و یا بدونه که باید یاد بگیرتش. دیگه روده درازی نکنم ولی در کل این ایده که از فردا از شنبه از سال بعد من یه آدم دیگه می شم صرفا چون در این لحظه ناچیز این تصمیم رو گرفتم مربوط به داستان های پریانه. 

پاسخ :

من هم کاملا موافقم
Mileva Marić
۲۴ خرداد ۱۵:۰۵

اره. تاحالام تونستم. البته موارد خیلی سختم بوده یا وقتایی که نیاز به کلی زمان و مغزِ خالی داشتم و دغدغه ها و کارام نذاشتن. ولی شده و تونستم.

البته نمیدونم کلا حوزه مورد نظرت تو این چیه ولی من میزان وابستگیم خیلی پائینه کلا به همه چی و خیلی سازگارم. :دی

پاسخ :

چه خوب، چه خوب
این خیلی خوبه که اینجوری به خودت شناخت داری
پـری دریآیی
۲۴ خرداد ۰۱:۳۴

اگه بشه فراموش کرد واقعی خیلی موثره

پاسخ :

اره
چرا نکنیم این کار رو؟
کَپُو ...
۲۴ خرداد ۰۱:۱۷

واسه من که موثر نیست، چیزی فراموش نمی‌شه، فقط می‌ره یه گوشه پتانسیل جمع می‌کنه که به وقتش برگرده...

پاسخ :

نکننن اینجووری با خودت
هر کسی میتونه، اگه بخواد
Mileva Marić
۲۳ خرداد ۲۱:۳۹

به نظرم صرفا بستگی به شخصش داره و اینکه چقدر بتونه وااقعا فراموش کنه و برنگرده به عقب

پاسخ :

تو میتونی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان