چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

واقعا همینه‌. همین.

مامان ام شده بهترین دوستِ دخترم. عاشقش شدم‌.

۲
پـری دریآیی
۰۴ تیر ۱۲:۳۸

منم اول خوندم دوستِ دخترم یعنی دختر تو مامانت شده بهتزین دوستش ((((:دو سه بارخوندم تا متوجه شدم

پاسخ :

ای بابا
من ابنو گذاشتم که با دوست(ساکن بر روی ت) اشتباه نشه
یه جور دیگه پس اشتباه شد:))
A -
۰۴ تیر ۰۱:۳۷

ای بابا. منم دو ساعته دارم فک میکنم که مگه این بلاگره اصن متاهله مگه اصن دختر داش :/

پاسخ :

چی چی؟:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان