چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

چرا باید حتما عنوان نوشت؟ شاید عنوان نداره.

من خیلی خفنم. حیف که وقتش رو نداشتم که نشونتون بدم.

۴
صخی
۱۱ تیر ۱۱:۵۵

چه قد جواب این کامنت برام پنداموز بود🤔

پاسخ :

جووون داداش 😏
صخی
۱۰ تیر ۱۲:۴۴

اول، به هیچ وجه نری سمت کانال نویسی ها!!! حیف وبلاگ نیس واقعا؟ هی کانال کانال!

دومممم! ما میدونیم تو خیلی خفنی:) قبلا مستفیض شدیم از محضر خفنیت هاتون😌

پاسخ :

اتفاقا منظورم از اینکه خفن هستم این بود که من حتی این فرصت رو نداشتم که بخوام این رو به خودم نشون بدم.
میدونی؟ همه اش درگیر این گوهِ دانشگاه و مدرسه و افسردگی و " حالا کی چی فکر میکنه بودم"
+ نه بعید میدونم کانال بزنم، من اینجوری راحتترم
‌‌ Elle
۰۹ تیر ۰۸:۲۶

به نظر من تو آدم کانال نوشتنی :))

پاسخ :

وای نههههه :))))
فکر نکنم کسی اصن بیاد
پـری دریآیی
۰۸ تیر ۱۸:۵۳

نشون نداده هم قبولت داریم^^

پاسخ :

مرسی😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان