چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

رتتویی

رتتویی درست کنیم که بشوره ببره

برای بار n+1اُم رفتم توییتر و دیدم که واقعا دیگه نمیتونم اون گوهستون رو تحمل کنم

۳
دینز. ن.
۰۷ مرداد ۱۹:۰۲

وایی هروقت میرم توییتر دلم میخواد چاقو فرو کنم تو گلوم و زودتر بمیرم راحت شم.

پاسخ :

من هم دقیقا همین بودم یه مدت و تازه خیلی بیشتر از چاقو در شکم
اسید پاشی و مرگ ناگهانی
پسرک زیادی
۱۶ تیر ۱۶:۴۱

توییتر هی وحشتناکتر میشه. ترکیبی از خشم و توهم!

پاسخ :

وای خیلییی
اصن اینقدر اونجا بودم که میتونم تقسیم بندی کنم جامعه اشون رو
ولی بی نهایت حال بهم زن شده
 علی صفری
۱۶ تیر ۱۵:۵۲

من هم از توییتر خوشم نمی‌آید.

پاسخ :

به به :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان