چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Title

در بسیاری از موارد، تکیف ام رو با خودم روشن کردم. که بسیار کار فوق العاده ایی هست. مثلا من میدونم از فلان غذا خیلی خوشم میاد یا فلان رفتار رو ادایی میدونم و دوست دارم با فلانیها معاشرت کنم ولی با فلانی نه!

به نظرم باید هممون تکلیفمون رو با خودمون روشن کنیم.

 

۱
پـری دریآیی
۲۰ تیر ۱۷:۵۳

خب من تکلیفم روشنه میدونم خوشم نمیاد با فلانیا معاشرت کنم میدونم باید با فلانیا معاشرت نکنم ولی نمیتونم مثلا روم نمیشه قطع ارتباط کنم فک کنم هنوز به اون بلاخرهه نرسیدم و همه چی تقصیر اونه!

پاسخ :

قرار نیست باهاشون دعوا کنی
کم کم، کمش میکنی و دیگه خودشون میفهمن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان