چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

حق حق، ما حقمون رو میگیریم

برای بار سوم رفتم به اون یارو که تو درمونگاهش کار میکردم گفتم پولم رو بده.

 

از سابقه اش میدونم که محاله بده ولی من هم زهرش میکنم واسش مردک رو

۲
صخی .
۲۳ تیر ۰۸:۴۴

عاااا ماشاللااااااا

پاسخ :

چاکرم😎
( ک) شباهنگ
۲۳ تیر ۰۱:۰۹

 مگر اطلاع ندارید هر آنکس که از حق 

حرفی بزند ، محارب با خدا و مفسد فی الارض 

به حساب می‌آید،  

ولی اون مردک را حتما باید گوشمالی داد 

پاسخ :

اره، یکم دیگه ادامه بدم، میگیرن اعدامم میکنن:))
کلا به چشم یک تمرین در "نترسیدن و خجالت نکشیدن در احقای حق خود" بهش نگاه میکنم ☝🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان