چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

یادم تو را فراموش

رفتم دانشگاه و از منشی و استاد، همه چهره ام رو شناختن از زیر ماسک

پس کی میخواین چهره دانشجوهای سابقتون رو یادتون بره؟

۵
هانی هستم
۳۱ تیر ۱۵:۱۱

ما مورد داشتیم طرف بعد از هف هشت ترم اسم و فامیل و شماره دانشجویی و فیها خالدون همه (منظورم دقیقن کلمه‌ی همه است) یادش بود!

پاسخ :

وای
این خیلی بده:))
واسه استاده عرض میکنم واقعا، نباید این میشد زندگیش:))
Mileva Marić
۲۶ تیر ۰۹:۰۲

خود زنی چرا؟ :))) من یه ترم دوئی ام که هنوز همه ورودیمونم نه من میشناسم نه اونا منو :)))) طبیعیه! 

پاسخ :

اهااان
خوب من نمیدونستم ترمت پایینه
خوب اره، حق با توئه :))
Winged Deer
۲۵ تیر ۲۲:۱۱

حتماً چشم‌های عجیبی داری که با وجود ماسک شناسایی شدی:))

پاسخ :

نه ندارم، معمولیه
واقعا برام عجیب بود 
زندگیشون فکر کنم خیلی خسته کننده باشه شاید :))
Mileva Marić
۲۵ تیر ۱۹:۲۲

میدونستی من هیچوقت نتونستم پستاتو لایک کنم؟

 

احتمالا چهره من هرگز یادشون نمیمونه که بخواد یادشون بره :)

پاسخ :

اره میدونم، قالبم مشکل داره، لایک خوردناش با خداست
اختیاار داری، هیچوقت خودزنی نکن، حتی اگه واقعا همینی باشه که میگی
هیچوقت ایک جمله ها رو بلند نگو به خودت یا کسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان