چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دیش دیش دیشی

دبیرستان که بودم، کتاب "قورباغه رو قورت بده" رو خوندم و مو به مو کاراش رو تکرار کردم. و بعد از اون بود که شما اسم بنده رو در مجله قلم چی در بین رتبه های برتر و گاها زیر ۱۰ میدید.

حالا شما این فرصت رو دارید که بعد از خوندن دوباره این کتاب، بنده رو در اوج قله ها و دره های موفقیت ببینید.

+ دره استعار از انحطاط اخلاقی بود.

+ من الان در این عکس یه دستم رو حلقه کردم پشت سر اقا و با اونیکی دستم، دو تا انگشتم رو به نشان پیروزی و فاک بر عوامل انحطاط ( به جز اخلاقی) نشون دادم.

۶
گمـــــــشده :)
۲۹ تیر ۲۰:۳۴

اون انحطاط اخلاقی رو خوب اومدی

پاسخ :

خسته شدم دیگه :))
هیوا جعفری
۲۷ تیر ۱۸:۴۱

کاش این کتابا آدمو به موفقیت میرسوند ولی فقط باعث فحش به خود و نویسنده میشه

پاسخ :

دقیقا همینه
این نویسنده ها فقط مینویسن که از کتابهاشون پول در بیارن و اکثرشون حرفها مشترک و تکراری
ولی اگه فقط به یکیشون "واقعا" گوش بدی، موثره.
هیوا جعفری
۲۷ تیر ۱۸:۴۱

کاش این کتابا آدمو به موفقیت میرسوند ولی فقط باعث فحش به خود و نویسنده میشه

Winged Deer
۲۷ تیر ۱۷:۳۴

قبل از خوندن توضیحاتت، زل زده بودم به عکسه و دنبال اون یکی دستت می‌گشتم و به این فکر می‌کردم که بقیه‌ی انگشت‌هات کو؟! :))

پاسخ :

بخاطر نقاشی فوق پیشرفته ام هست :))
صخی .
۲۷ تیر ۱۶:۴۴

ها پ بخونم این کتابه ر؟ 

پاسخ :

ببین
خیلی کتاب کلیشه ایی هست و از این مدل کتابها و روشها احتمالا زیاد خوندی و شنیدی و این کتاب هم جز بهترینهای این سبک و سیاق نیست، جز اولینهایی بود که اومد تو بازار ایران
من نظرم این هست که بنده فقط"یک دانه" از این سبک کتابها رو بخونم و "واقعا" به حرفهاش گوش بدم و "بقیه اش" رو خفه بشم و کارم رو بکنم.
پسرک زیادی
۲۷ تیر ۱۵:۵۷

درود بر تمام مفاسد اخلاقی

پاسخ :

درووود اقا 
دروووود :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان