چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

بشکه به بشکه-فصل ۱۲

امروز ۲ ساعت درس خوندم که این پیشامد رو به خودم و اقای قورباغه تبریک میگم واقعا:))

میدونی، هم کاملا وقتش رو داشتم و هم مغزش رو ولی روانش رو نه.

مثلا خیلی میبینم یا میشنوم که حال روحی هممون خوب نیست و این باعث میشه وقتهایی که دارم تو مغزم به خودم میرینم، بگم نگاه! واقعا اوضاع عادی نیست. اما باز به خودم میام که "خوب، که چی؟" 

عادی نباشه، عادی باشه، شاید هیچوقت عادی نشه، شاید بدتر شه، شاید بهتر شه"خوب، که چی؟"

مثلا فردا ۳:۳۰ خواهم خوند و میرم آش صبونه شیرازی میگیرم واسه صبونه.

واقعا حال روحیم افتضاحه و هیچوقت همچین حسِ خالی نداشتم و رسما احساس میکنم دارم خودم، خودم رو از روی زمین میکشم به سمت جلو رو زمین و خاک و هر روز، فقط یک میلی متر میام جلو. حتی نمیدونم چمه.

فقط میدونم هیچوقت اینجوری نبودم و متاسفانه کاری از دستم بر نمیاد برای خودم و نمیتونمم وقت رو از دست بدم.

باید درس بخونم.

ولی روحم رو دارم از دست میدم. میدونی چی میگم؟

 

۳
هایـ تن
۰۱ مرداد ۲۱:۴۹

بعضی وقتا یه تنوع کوچیک حال آدمو عوض می‌کنه، مثلا من رفتم یه جای تهران که تا حالا نرفته بودم، حالم رو بهتر کرد. آشنایی با آدمای جدید هم خیلی می‌تونه کمک کنه. یه صحبت صادقانه با یکی که شبیه خودته. به هر حال می‌دونم سخته ولی باید راهی برای این کارها باشه. 

پاسخ :

اره متوجه هستم
ولی جوری شده که نه بخاطر کرونا میتونم کسی رو ببینم، و یا جای خاصی برم
ولی متوجه منظورت میشم و حتما برای خودم یه کاری میکنم.
پسرک زیادی
۰۱ مرداد ۰۰:۱۵

خواهش میکنم مینا جون. الان یکی میاد میگه حلیمو با نمک میخوردی یا شکر؟

پاسخ :

من واقعا اصن تا قبل از اینکه این سوال رو بشنوم نمیدونستم که میشه اصن به حلیم چیزی اضاف کرد :))
پسرک زیادی
۳۱ تیر ۲۳:۵۱

اره. من کاملا میفهمم چون خودم تجربه ش کردم. اینکه یه تیکه پوست و استخون متحرک بودم. فقط میرفتم اینور اونور. هیچ لذتی نداشتم. هیچ امیدی هم. یادمه منم میرفتم از اون سر شهر و مثلا از یه حلیم فروشی معروف حلیم میگرفتم و میومدم خونه بدون هیچ لذتی میخوردم! فقط یه سری کار رو انجام میدادم بدون لذت. البته اوضاع بهتر شد. همین فرمونو ادامه بده. لذت نداره ولی بالاخره درست میکنه حالتو...

پاسخ :

چه خوب که واقعا اینجوری نیستی دیگه
من هم خودم رو مجبور میکنم
امیدوارم خیلی زمان رو از دست ندم
ممنون از به اشتراک گذاریتون جناب :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان