چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

یادت نره اسکول

من یادمه که میسوختم و میساختم از اینکه یک دوستی داشته باشم با این ویژگیها که خیلی حال کنیم با هم.

حالا زد و من اون دوست رو دقیقا با اون مشخصات و بسیار بهترتر پیدا کردم و از اون بهترترتر جنس مخالف بود و میشد که بریزیم رو هم.

حالا اون دوست پسر من هست و من هم دوست دخترش.

امیدوارم ارزوهای محال دیگه ام هم، به همین طریق براورده شه.

۲
Winged Deer
۳۱ تیر ۲۱:۴۸

وه!

چه اتفاق زیبایی!

پاسخ :

امیدوارم باقی بمونه *_*
هانی هستم
۳۱ تیر ۱۵:۰۸

به‌به. انشالا کلی روز خوشگل منتظرتون باشه.

پاسخ :

امیدوارم که همینطور باشه
خیلی ممنون *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان