چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

خدافظظظ

تصمیم گرفتم که از هیچ خبری در جهان مطلع نشم.

یعنی نیفتم دنبال خبر خوندن. بلکه اتفاقی خبر بیاد دم در گوشم.

حتی قیمت مرغ. ادامس. کوفت ها و زهر مارها.

 

۲
Mileva Marić
۰۲ مرداد ۱۹:۱۰

من همیشه همینطوریم :دی و واقعا نمیدونم بقیه چطوری میتونن تحمل کنن! آدم دیوونه میشه :(

پاسخ :

اره واقعا ادم نمیتونه تحمل کنه
مامان من که میگه ما کلی جنگ و بدبختی دیدیم، دیگه اب دیده شدیم
پـری دریآیی
۰۲ مرداد ۱۳:۵۲

من خیلی وقته از کانالای خبری لفت دادم و واقعا اعصابم خیلی ارومتره

پاسخ :

من هم همینطور و همچنان هم باید دوری کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان