چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

ببینید.

امروز روز خوبی بود. همه کارهامو کردم. بعدش به خودم فیلم "call me by your name" کادو دادم. باشد که مقبول اُفتد.

 

۷
دینز. ن.
۰۷ مرداد ۱۵:۰۲

خیلی فیلم قشنگی بود واقعا.زیبایی های بصری زیادی هم داشت.و چقدر غم انگیز بود آخرش :(

پاسخ :

اره همینطوره:((
واقعا به دلم نشست
pani md
۰۶ مرداد ۲۱:۱۶

حرف هایی که باباش به پسرش میزد و نگاهای مامانش همه نشون میداد که دلش خبر دارن اما بی عقده می‌خوان به پسرشون کمک کنن

پاسخ :

اره، مامان باباهه اصن یک مامان بابای شایسته و "زیادی برای کره زمین" بودن🤧
او ته آ رویای واقعی
۰۶ مرداد ۱۶:۵۹

یادم نیست توی یه سایت فیلم بود.

من بیشتر درگیر بعد احساسیش شدم ولی و اون غمی که توی اون رابطه وجود داشت

پاسخ :

من به این نگاه کردم که زندگی چه میتونه عجیب و قشنگ بشه
واقعا‌ مغزم دیگه غم و این چیزها رو برنمیتابه، ظرفیتش پر شده
او ته آ رویای واقعی
۰۶ مرداد ۱۵:۴۳

وقنی این فیلم رو دیدم احساس عجیبی داشتم و از اونایی بود‌که ذهنمو درگیر کرد یه مدت، ولی وقتی رفتم نقد ها و نظرات رو خوندم دیدم ۹۹ درصد اظهار تنفر بود😂

الان بعد یک سال و نیم اولین نفری هستی که میبینم ازش به خوبی یاد کردی.

حالا جدا از فیلم اسمش خیلی جذابه. توی ذهنم حک شده

پاسخ :

کجا رفتی خوندی که اظهار تنفر کرده بودن:))
حالا من اسم این فیلم رو "به خوبی" زیاد شنیده بود و هی دوس داشتم که وقت کنم ببینم که بالاخره میسر شد.

pani md
۰۶ مرداد ۱۲:۲۹

آره برام جا نیافتاده بود مفهوم گی و اینا یعنی درکشون نمی‌کردم اما این فیلم دوست داشتنی بود بیشتر از نظر رابطه مامان و بابا با پسرشون

پاسخ :

خوب خوبه که درکشون میکنی الان چون من رو حقوقشون خیلی حساس هستم :))
رابطه مامان و باباهه واسه پسره که والله واسه خود خارج هم قفل بود به نظرم:))
A -
۰۶ مرداد ۰۰:۳۸

آخر این فیلمه یادمه دیگه نزدیک بودم منم باهاش گریه کنم. خیلی بنظرم غم انگیز بود

پاسخ :

که واست اهنگش رو هم فرستادم:))
pani md
۰۵ مرداد ۱۱:۰۱

این فیلم رو سه سال پیش دیدم اون موقع باهاش ارتباط برقرار نکردم چون فکرم محدود بود اما الان خیلی بیشتر درکش میکنم 💛

پاسخ :

منظورت از فکر محدود چیه؟
چون گی بودن؟ یا به نظرت غیر واقعی اومد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان