چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

واقعا بلوغ اون چیزی هست که همیشه دنبالشم

اینکه من بگم چند سال هست که دارم پیانو میزنم رو خدا میدونه و اینکه من چند تا اهنگ بلد هستم که بزنم رو هم باز خدا میدونه (صفر) 

حالا که دقیقا سر کوچه امون یه کلاس پیانو هست و من خیلی راحت میتونم برم اونجا، ولی اینکارو نمیکنم.

چرا که من لیاقت کلاس پیانو رو ندارم و اگه خیلی آدم باشم، همه اینهایی که هزاران سال هست بهم یاد دادن و هزاران کتابی رو که دارم رو، تمرین میکنم.

یه این میگن شعور جمعی و جزئی.

۲
جانان
۱۰ مرداد ۱۸:۵۳

سلام و درود خانوم میم عزیز 

 

 شعور جمعی و جزئی  ؟

دو مقوله ی متفاوت ! 😵

پا تو لطفن از رو سیم بردار 😊 ملتفت بشم ! یجور بگو پیرمردها هم متوجه بشن ! 🤭

میشه خواهش کنم بیشتر توضیح بدی (البته اگر مایل بودی)

.......

درمورد ادامه ندادنت برای ساز 😍 (پیانو) جای اینکه خاک بکنی تو سرت 🤭  

من دعا میکنم ک خدای مهربون کمی همت بهت عطا کنه !  

 

شاد و سلامت و با همت باشی الهی !

پاسخ :

سلام سلام سلام
"همت" واقعا کلمه قشنگی بود که خیلی وقت بود نشنیده بودم از کسی
خودمم استفادش نمیکنم و مرسی که بهم اینجوری گفتی
منظورمم از شعور جمعی و جزئی این بود که "من" به یک شعوری رسیدم از این قضیه و حالا میتونم بهتر باشم واسه خودم
پـری دریآیی
۰۸ مرداد ۱۶:۳۶

با قیافه نازت پشت پیانو تصورت کردم و دیدم چه صحنه به شدت بیوتیفولی شد خلاصه که بخاطر خودت نه بخاطر اطرافیانت تا از دیدن همچین صحنه ای محروم نشن دنبالش باش+((:

پاسخ :

واقعا فقط میتونم بگم خاک بر سرم که درست انجامش ندادم🤧
+ اخ که چقدر تو لطف داری به من😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان