چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

پس از مشاهده شدن انلاین بودن ولی جواب ندادن وی.

شاید به قول النا باید "قوی" موند.

من واسه همیشه ام دنبال "خوشحالی" بودم. حالا الان مثلا تو این شرایط کهکشونی، چجوری خوشحالی رو پیدا کنم؟

قوی.

حالا که هدف ذهنیم رو عوض کردم، بهتر شده واسم.

۱
هیوا جعفری
۱۰ مرداد ۱۴:۱۷

خوشحالیا همیشه هستن درسته اوضاع داغونه ولی عادت و سازگاری سریع ما آدما کمکمون میکنه تا قدی باشیم و بازم دنبال خوشحالی و شادی بگردیم... مگه چقدر زنده ایم

پاسخ :

راستش حداقلش برای من، جوری شده که نمیتونم پیدا کنم خوشحالی رو
خیلی برام سخت شده و حالم گرفته هست همه اش
نمیدونم چه کنم واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان