چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

سگ که خوبه

از سگ‌ کمترم فردا ساعت ۷:۳۰ پا نشم.

۴
le tournesol
۱۵ مرداد ۰۰:۰۴

بازم سلام.

حالا ته‌دیگم که برای من زیاد خوب نیست و اینا...

ولی درست می‌گی. من تازه‌گی‌ها به این فکر می‌کنم که آهستگی چه‌قدر می‌تونه مارو زیبا کنه.

پاسخ :

آره واقعا آهستگی هست که جواب سوال هست☝🏻
le tournesol
۱۳ مرداد ۲۳:۴۶

سلام میم.

تازه یادم اومد و اومدم بپرسم که پاشدی؟ دیدم صخی پرسیده. همه‌ش دیر می‌رسم ته‌دیگای سفره رو بقیه خوردن!

پاسخ :

وای چه بامزههههه :))))))
وای امروز بسیار بهتر بودیم و تصمیم گرفتم به جای هدفهای ضربتی، آهسته آهسته برم جلو و این خیلی خوشحالترم میکنه
صخی .
۱۳ مرداد ۲۲:۳۴

پا شدی؟ :)

پاسخ :

۷:۳۰ پا شدم اما دو ساعت بعد رفتم باز خوابیدم
پس خیر:))
هیوا جعفری
۱۳ مرداد ۰۰:۲۳

حرفی که من هر شب به خودم می زنم و فرداش لنگ ظهر بلند میشم

پاسخ :

من هم :))
واقعا شرم بر من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان