چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

قشنگ گیر افتادیم از دست این نئاندرتالها.

پینترست رو باز فیلتر کردین؟

مونگولی چیزی هستین؟

۴
tahi :D
۲۰ مرداد ۱۵:۰۹

اسیر شدیما

پاسخ :

واقعا اسیریم‌:))
Fahimeh ^_^
۲۰ مرداد ۰۹:۳۱

گاهی اینطوری میشه ولی باز درست میشههه

پاسخ :

گاهی اینطور بشه یا نشه در مونگولیت اینا فرقی نمیکنه:))
هیوا جعفری
۲۰ مرداد ۰۱:۳۰

برای منم باز می شه ولی عکسها نمیاد خیللی حرص داره

پاسخ :

امیدوارم درست شه، حوصله ندارم دیگه واسه پینترست ام، فیلتر شکن روشن کنم.
نیکنوچکا ؛
۱۹ مرداد ۱۸:۲۵

برای من باز می‌شه که.

پاسخ :

برا من اپلیکشینش باز میشه ولی عکسها نمیاد 
گفتم شاید فیلترش کردن
البته من میخوام بگم که اینها چه فیلتر کنن چه نکنن، مونگولن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان