چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

می فهمی چی میگم؟

یه کار خوبی که "زید" میکنه اینه که با همه به صورت فعل مفرد حرف میزنه، نه اینکه قرار باشه این افعال مفرد به کار برده شده باشه، بی ادبی باشه. نه. در حین ادب، خودش رو درگیر قواعد نمیکنه و عملا به هدفش تو اون حرفی که میخواد بزنه، فکر میکنه.

مثلا، من قراره برم شکلات بخرم از بقالی. سوال من تقسیم بر این هدف میشه که ۱- میخوام شکلات بخرم ۲- چگونه کلمات رو در کنار هم قرار بدم تا شکلات بخرم

ولی اون میشه اینکه ۱- میخوام شکلات بخرم

رفتارش باعث میشه تا همیشه روند "رهبری" اش رو داشته باشه، حتی واسه شکلات خریدن تو بقالی.

چرا من نه؟

۴
Winged Deer
۲۲ مرداد ۱۰:۲۵

اگر من همین یه مورد رو یاد بگیرم ارتباط گرفتن با آدم‌ها اینقدر برام دشوار نمی‌شه

خدایا من رو هم از رستگاران قرار بده

آمین

پاسخ :

من یه مدت هست دارم تمرین میکنم و به جاهای خوبی هم رسیدم.
یعنی میشه
هیوا جعفری
۲۰ مرداد ۱۵:۱۷

چقدر خوبه که آدم همه چیزو آسون بگیره و چیزای ساده رو الکی پیچیده نکنه

چ مثال بامزه ای :)))

پاسخ :

آره
واقعا آخه به همین آسونی هست، ما بعدنها یاد گرفتیم که پیچیده اش کنیم
tahi :D
۲۰ مرداد ۱۵:۰۹

این مدلی بودن خیلی خوبه واقعا خیلی خوبه اما من اصلا نمیتونم :))))))))

پاسخ :

روش کار میکنی و میشه
کار نشد نداره☝🏻
پـری دریآیی
۲۰ مرداد ۱۴:۴۱

نه من متوجه نشدم واقعا

پاسخ :

ببین
اینطوریکه مثلا تو میخوای یه کاری رو انجام بدی، خودت رو درگیر قید و شرط میکنی، مثلا اینکه وقتی رسیدم به اقای فلانی اینو بگم یا با این ادبیات حرف بزنم یا اینجوری لباس بپوشم یا یه چیزی نگم ناراحت شه یا به جوکهای مسخره اش بخندم که کارم رو راه بندازه یا فلان و فلان فلان
اینقدر خودت رو درگیر این قید و شرطها میکنی که هم اعتماد به نفست رو از دست میدی و هم استرس میگیری و واقعا کارت هم انجام نمیشه به طور کامل
در صورتیکه تو میخواستی بری "اون کار" رو انجام بدی و حالا اون کار بواسطه فلانی انجام میشه و ...
"انجام اون کار" اهمیت داره و بس!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان