چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

شما گوه میخوری به من میگی فلان.

الان خیلی مسئله تجاوز تو توییتر ژانر شده. از مقصر جلوه دادن قربانی که بگذریم تا دعوت به سکوتشون یا هزاران حرف مفت باور نکردنی دیگه که تا خودت نخونی، باورت نمیشه این حرفها واقعا زده میشه و گوینده اش میگه "آخ جون! یه چیز مفهومی بیام بلغور کنم و گوه اضافه بخورم" که بگذریم... خواستم بگم نه به اون شدت و حدت ولی برای من هم پیش اومده.

نگاه که میکردم میدیدم که در اکثر اوقات، طرف مقابلم حرفی که دلش خواسته رو زده و اگه هم یک در میلیون من شجاعتم رو جمع میکردم و اعتراضی میکردم، محکوم میشدم که "تو چرا بی جنبه ایی؟ من منظوری نداشتم."

یا حتی گاها خودم میترسیدم از ابراز مخالفت که چه بسا "غیر کول" به نظر برسم.

و خودخوریهایی که تو وجودم میکردم و عذابهایی که میکشیدم که فلانی این رفتارهارو میکنه و هزار بار نقشه و بررسی میکردم که کجا برم که باهاش برخورد نداشته باشم.

ببینید. یک بار عمیقا و  وجودا از ته دل برینید به این قماش. میبینید که اتفاقی نمیفته و زمین همچنان داره دور خورشید میچرخه و  تابستان همچنان پس از بهار میاد. اما شما بسیار راحتتر و فارغتر و خوشحالتریید.

هیچ دلیلی وجود نداره که طرف بخواد هر حرفی دلش بخواد بزنه و برخورد داشته باشه و شما نباید اعتراض کنید. چرا شما باید خودتون رو محدود کنید و چک کنید که فلانی چه موقعهایی میاد سر کار و شما هزار جور خودت رو به سختی بندازید که فقط اون ساعات روز، نخواید اونجا حضور داشته باشید. اونیکه باید بترسه و خودش رو جمع کنه اونه و نه شما.

خلاصه که اگه گوهی خورد بهش بگید گوه نخور!

+ وارد خلائ های قانونی نمیشم که هزاران بار مرگ بر باعث و بانیش.

 

۷
سا را
۲۴ مرداد ۱۴:۲۴

به قول خودت آخ جون، داد و بیداد کردن و دفاع از حقمون و بی‌آبرو کردن متجاوزهای بالقوه :)))

پاسخ :

بهترین کار:)))
از امروز همین بساطه☝🏻
Winged Deer
۲۲ مرداد ۱۰:۳۰

ولی بذار اضافه کنم که همین‌هایی که گوه می‌خورن به ما می‌گن فلان وجود تک تکمون رو پر از زهر کردن. پر از خشم. پر از نفرت. تف به همشون.

پاسخ :

آره همینطوره
من میگم‌این انرژی و نفرت رو میتونیم بکنیم شجاعت.
Winged Deer
۲۲ مرداد ۱۰:۲۸

از یه زمانی ورد جادویی من در مقابل جهان و جهانیان همین شد:

شما گوه می‌خوری به من می‌گی فلان

به خدا که از همون زمان رستگار شدم [در راستای کامنت قبلیم :دی]

پاسخ :

واقعا من هم
حالا نه فقط در این بحث
در تمامی امور، مثلا طرف به من بگه که ماست میهن خوبه. هیچ دلیلی نداره ماست میهن خوب باشه.‌ هیچ دلیلی نداره هر چی شما گفتی، من رو سر بگذارم. من میتونم اصن برم ماست کاله بخرم.
(اسپانسر ماست کاله)
ریزوریوس ❤:)
۲۲ مرداد ۰۰:۴۲

من چند تا متجاوز بالقوه یا بالفعل رو بلاک کردم🤦‍♀️ اعصابم خرد شده بود.

یکی توییت زده بود که تا حالا دیدید که اینایی که اتهام خوردن بیان و بگن که اون شخص رو نمیشناسن؟ خیر! فقط روایت رو به گونه دیگری بازگو کردن. و این نشون میده که این اتهام ها بی پایه و اساس و برای بردن آبروی شخص و از سر دشمنی نبوده.

 

پاسخ :

خیلی پفیوزن این متجاوزا
خیلی
دلم میخواد این بی آبرویی کردنشون تا قرنها ادامه داشته باشه. دادگاه که برای ما کاری نمیکنه که هیچ، شاید تهش بدهکارم شدیم.
حداقل اینجوری کمی جبران کاراشون بشه
Mileva Marić
۲۱ مرداد ۱۹:۴۱

خب ببین، لعنت به اون قطعا هم هست

جدای از اون ولی شاید من اگه اطلاع داشتم و میفهمیدم مثلا تلفن رو قطع میکردم یا راحت تر یه حرفیو میزدم و بهتر جلوگیری میشد :) نه اینکه بگم تقصیر منه!‌به هیییییییییچ عنوان :)‌

قطعا تقصیر ما نیست :**

Mileva Marić
۲۱ مرداد ۱۸:۵۵

من تو توئیتر نیستم، ولی باید بگم چند بارم واسه من پیش اومده و دوبارش که شدیدتر بوده، خیلی بچه بودم. یه بارش که اصلا از خدا بی خبر بودم واقعا و تلفنی بود، یه بارش که حضوری بود هم نمیتونستم حرفی بزنم و شلوغ کنم و حتی به خالم که کنارم داشت راه میرفت بگم. صرفا داشتم خفه میشدم. و واقعا لعنت به این زندگی و به این نادونی من! واقعا باید گفت بهشون یه چیزی. اینطوری خیلی افتضاحه!

پاسخ :

اولا که نگو "نادونی من"
اون داره خبط و خطا میکنه، تو باید به خودت لعنت بفرستی؟
اون خیلی گوه میخوره و گوه میخوره و گوه میخوره.
من اینجا فقط گفتم که شجاعتش رو داشته باشیم و اعتراض کنیم بهش
در نهایت به هیچ عنوان ما مقصر نیستیم :**
A -
۲۱ مرداد ۱۲:۲۷

بنظرم باید تایم لاینتو بکوبی از اول بسازی

من فقط چن نفرو دیدم که از متجاوز دفاع کرده بودن که اونم از ریشه بلاک کردم

پاسخ :

من توییترمو پاک کردم
اینا رو دوستم واسم فرستاد سر داستان عزیزمحمدی، دیگه بعدش هم که هی ادامه دار شدن و اون معلم زیست "ظهریان"
خوب کردی واقعا
بعضیها واقعا در برابر فهمیدن، مقاومت میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان