چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کیک

بچه ها

من میخوام واسه تولدم کیک بپزم. کسی پیشنهاد خاصی نداره؟

۵
le tournesol
۲۸ مرداد ۰۸:۵۶

سلام.

نه. خوشمزه بپزش ولی :`)

پاسخ :

سلام
تلاشمو میکنم :))
هایـ تن
۲۸ مرداد ۰۷:۰۶

نکنه از منم انتظار داری برات دستور پخت کیک بدم؟! نه خیر، من بلد نیستم، ولی پیشنهاد می‌کنم به یه نفر بگی به جای هدیه‌ی تولد برات کیک بیاره، خوبه نه؟ عالیه، نقشه‌ی فوق‌العاده‌ایه :))

تولدت مبارک :)

پاسخ :

نه آخه
میخوام خودم واسه خودم کیک بپزم
اینکارو میخوام خودم واسه خودم کنم
هیوا جعفری
۲۸ مرداد ۰۲:۲۴

تولدت پیشاپیش مبارک 

من به شخصه طرفدار کیک خیس شکلاتیم هم آسونه هم خیلی خوشمزه

پاسخ :

میرم ببینم چجوریاست
یادمه یه بار یه چیز خیسی درست کردم که خیلی خیلی بد شد :))
‌‌ Elle
۲۸ مرداد ۰۰:۲۱

من یه کیک درست کردم، خیلی شبیه کیک‌های بیرون شد. ولی زبونش ترکی بود (ویدیو تو یوتوب)؛ اگه سه، چهار روز بعد می‌خوای درست کنی، می‌تونم دستورش رو تایپ کنم و برات بفرستم. لینکشم می‌فرستم که ببینی همزمان. می‌دونی کیک ساده‌ایه ظاهرا ولی هم یکم زحمتش برای بار اول درست کردن زیاده، همم خیییلی خوشمزه‌ست.

پاسخ :

وای خدایا
آخه خیلی زحمتت میشه و من عذاب وجدان میگیرم
فقط اگه میشه لینکش رو بی زحمت بفرست، بعد اگه نفهمیدم چی به چی شد
ازت میام بپرسم
خیلی مرسی ^___^
سایه نوری
۲۷ مرداد ۲۱:۴۸

برو سایت شف طیبه... کارگاه آشپزسازی رو گوگل کن،، دستورهاش محشرهه

تولدت مباررررک 

پاسخ :

اتفاقا تو چیز میزای اون همش داشتم میگشتم
گفتم ببینم میتونم چیز بیشتری پیدا کنم
مرسی مرسی *___*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان