چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

ای وای، باز که شمایین.

ببینید من یه مشکلی دارم که هنوز هم با این سن قد سگِ پیر، همچنان بهش فکر میکنم و خودم رو معذب میکنم و ذهنم رو مشغول.

مدتها بود که من هر چی طرف دوست داشت بشنوه رو میگفتم، بخشنده بودم، اصلا اصلا وقتش رو نداشتم که برم بیرون ولی خودم رو به سختی و خفت مینداختم که یه جوری بتونم اون قرار دوستانه رو انجام بدم. اصلا روانی میشم برم فلانی رو ببینم ولی برای اینکه به احساساتش لطمه ایی وارد نشه، میرفتم بیرون و اینا.

خوب طبیعتا همه میگن که زن حسابی، مگه مرض داری؟

کاری رو بکن که دوست داری و حرفی رو بزن که واقعا بهش معتقدی یا با آدمی بگرد که باهاش حال میکنی‌.

این جمله درسته ولی نکته در اینه که واقعیتِ من، یک آدمی هست که کلا فقط حال میکنه با فلانی بره بیرون و بقیه براش شکنجه هستن و نسبت به اکثر امور هستی بی تفاوته و به نظرش اکثر کارهای مردم احمقانه هست.

یعنی اگه بخوام واقعا نظر واقعیم رو اعمال کنم، یک کمی بد میشه :))

چیکار کنم؟

۹
نون صاد
۳۰ مرداد ۰۲:۱۱

سرهنگم راستی :))

پاسخ :

دست گل شما درد نکنه^_^
نون صاد
۳۰ مرداد ۰۲:۰۷

من از بوک لند خریده بودم یکشو. جدیدا نه. ولی اتفاقا سرچ داشتم می کردم بقیه ش رو بخرم دیدم روی نت هست آف هم خورده بود یادم نیست سایتش چی بود اما انتشارات کتاب من bloomsbury هست. سرچ کن پیداش می کنی.

پاسخ :

به به
مرسی مرسی *_____*
هیوا جعفری
۲۹ مرداد ۱۵:۳۷

راستش فکر می کنم اگه آدم همیشه رک و صادق باشه زندگی بهتری داره

نکنه به بقیه بیشتر از خودت اهمیت میدی؟ 

پاسخ :

نه، من اصلا به بقیه اهمیت نمیدم و نکته دقیقا همینه
ادمهایی که برام خوشحالیشون مهم هست، از تعداد انگشتهای یه دست هم کمتره
و این، خیلی بی رحمانه به نظر میرسه
ولی واقعیتش دارم به این نتیجه میرسم که دیگه بیشتر از این نمیتونم احساسات خودم رو نادیده بگیرم

هانی هستم
۲۹ مرداد ۰۹:۲۶

کدومش بیشتر اذیتت می‌کنه؟

اینکه خودت نباشی و مطابق میل بقیه باشی 

یا اینکه خودت باشی و طوری که دوس داری حتا اگه بد بشه؟

پاسخ :

اینکه خودم نباشم
مشخصا
اصن واقعا حالم بد میشه:))
صخی .
۲۹ مرداد ۰۷:۲۸

پاسخ ساده اس: به کتتتتتفت:)

پاسخ :

اره شاید
واقعا پاسخ ساده است:))))
صخی .
۲۸ مرداد ۲۲:۴۷

بد میشه یعنی چی؟ خیلیا ازت میرنجن و دور میشن؟ 

پاسخ :

من به کسی بی ادبی نمیکنم هیچوقت و همیشه مودبم.
اما واقعا‌ تمایلی ندارم با یه سری ادمها بگردم و خوب اینو متوجه میشن و بهشون بر میخوره دیگه🤷‍♀️
pani md
۲۸ مرداد ۲۰:۵۵

سوال منم هستش😓

پاسخ :

بررسیش میکنیم :))
‌‌ Elle
۲۸ مرداد ۲۰:۴۴

بذار بد بشه :)) یک جمله‌ای بود که می‌گفت آزادی واقعی فقط اینه که بتونی خودت باشی. والا راحتم نیست اصلا ولی خب می‌ارزه به هر حال. 

البته روش نه سیخ بسوزه نه کباب هم جوابه. ینی هفتاد درصد با کسی که خوشت میاد وقت بگذرونی می‌ری بیرون، بعضی وقت‌ها هم با اون یکی‌ها. این روش بهتریه شاید.

پاسخ :

آره
ولی فقط بحث بیرون رفتن نیست. بیشتر بحث من، بیان نظر واقعی خودت هست.
مثلا ازت در مورد چیزی میپرسن و تو از همین الان میدونی که نظرت برای اونا خوشایند نیست ولی واقعا جوابی غیر از اون، فقط توهین به شعور خودته.

سایه نوری
۲۸ مرداد ۲۰:۴۳

خب نظر واقعیتون رو حرف نکنید،، عمل کنید!! مجبور هم نشید به هیچ شکلی..

پاسخ :

دارم تلاشم رو میکنم ولی هر از گاهی میفتم تو برزخ "توجه به احساسات بقیه" که نتیجه اش گاها میشه "عدم توجه به احساسات خود"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان